|
|
|
|---|---|
|
Hej! Nu när första snön har kommit så passar man ju på att åka ut och sladda lite:-) Men då jag sladdar åt vänster.(Alltså Endast åt vänster). Så smäller det till uta HELV*** från höger bakhjul.. Kan tillägas att jag nyss har bytt bakvagnsbussningarna (silent) Så vad kan det vara? Hjulager? stödlager? Hardyskiva? Mycket tacksam för hjälp! Mvh | |
|
Troligen har du inte dragit fast skruven till bakvagnsbussningen tillräckligt, jag har råkat ut för samma sam på min E28. Ta fram STORA momentnyckeln och dra åt... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
hur e det när du växlar samt släpper gasen? får du ett dunk då?? Om du får det så är det bakaxeln som inter sitter som sig bör. evt kan det vara knutkorset åxå men lustigt att det bara är på vänster sida. |
|
|
hur e det när du växlar samt släpper gasen? får du ett dunk då?? Om du får det så är det bakaxeln som inter sitter som sig bör. evt kan det vara knutkorset åxå men lustigt att det bara är på vänster sida. |
|
|
Tja! näe det är inte när jag växlar åså.. utan det smäller till vänster bak ...nu åxå när jag svänger "fram å tebax" (provoserar) om du förstår hur jag menar! vänster, höger, vänster, höger:-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.