AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
821

Silver Z3 M Coupé i Uppsala?

eF
900
eFx
520d Touring -09
Hej!

Vem är du nu igen som har en silverfärgad Z3 M Coupé (med reg-nr som börjar på 'T')? En bil som stryker runt på Uppsalas gator.. Kul att se att du nyttjar bilen även på vintern :)

/eFx
Jag har T*S, men har inte varit i uppsala på ett tag. Eller har flickvännen varit i farten kanske? :) Kul om det finns en till silver MC, med T.. Eller också glädjer jag mig åt alldeles för konstiga saker..

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
en silver coupe rapporterad i Solna centrum i måndags eftermidag. Henrik, var et du?

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

Bl
342
Black Z3
Z8 -00
116i-04
haha Z3c har ändrat tråden till: Z Coupe sightings in Stockholm:-)
då så:
En svart 2.8 coupe rapporterad på Vanadisvägen igår eftermiddag
Då kan jag inte vara sämre:)) en silver Z3 2.2(tror jag)nyare årgång silver med svart tak har synts flera gånger på morgon vid infarten mot kista.Har inte kunnat hinna i fatt den då man åker vinterbilen.....
Bu
241
Bucket
535iA - 87
Inte min i Solna C tror jag, om inte damen var ute och finåkte?! Annars känns den igen på fula svarta 15" plåtfälgar..

/Henrik
An
779
Anders Olsson
M Coupe 99:a
Det är min som studsar runt på U-salas väl underhållna gatnät :-(
Det har ju gått bra hittils att köra men på lördag så skall snön komma & då blir det Idet för Bettan.

Z MMM Coupe
Starre, troligen en bil som finns här på mitt jobb, finns även en silvrig Z4 3.0 och en vinröd dito här som nyttjas nu. Plus nya Saab 9-3 Aero Cab som jag inte trodde börjat levereras än...
Bl
342
Black Z3
Z8 -00
116i-04
och vems är svarta 2.8 coupe på vinterfälgar som stog parkerad på östervägen nästan under viadukten under Råsundavägen i tisdags? är det din kicki?
ki
124
kicki.
z3 coupé 2.8/ 99"

911/964 C4 91"
nej faktiskt inte ...
har fortfarande inte fått in mina vintersulor på plåtfälg, firman har lovat att jag ska få dem idag , får se om det stämmer
försöker att inte köra med pärlan i o m att det är fortfarande sommardäck på ( har igentligen ingen lust att byta till vinter/plåtfälgar ,eftersom bilen övrgår utseendemässigt från SHOWOFF till osynlig....)
eF
900
eFx
520d Touring -09
Anders; Ah, det var du ja! Ok!

/eFx
Bl
342
Black Z3
Z8 -00
116i-04
såg igår en extremt välvårdad Coupe 2.8 på bondegatan. hade viner sulor på lättmetal 16" fälg. Nån här?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.