|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vem är du nu igen som har en silverfärgad Z3 M Coupé (med reg-nr som börjar på 'T')? En bil som stryker runt på Uppsalas gator.. Kul att se att du nyttjar bilen även på vintern :) /eFx | |
|
Jag har T*S, men har inte varit i uppsala på ett tag. Eller har flickvännen varit i farten kanske? :) Kul om det finns en till silver MC, med T.. Eller också glädjer jag mig åt alldeles för konstiga saker.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
en silver coupe rapporterad i Solna centrum i måndags eftermidag. Henrik, var et du? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
haha Z3c har ändrat tråden till: Z Coupe sightings in Stockholm:-) då så: En svart 2.8 coupe rapporterad på Vanadisvägen igår eftermiddag |
|
| Då kan jag inte vara sämre:)) en silver Z3 2.2(tror jag)nyare årgång silver med svart tak har synts flera gånger på morgon vid infarten mot kista.Har inte kunnat hinna i fatt den då man åker vinterbilen..... | |
|
Inte min i Solna C tror jag, om inte damen var ute och finåkte?! Annars känns den igen på fula svarta 15" plåtfälgar.. /Henrik |
|
|
Det är min som studsar runt på U-salas väl underhållna gatnät :-( Det har ju gått bra hittils att köra men på lördag så skall snön komma & då blir det Idet för Bettan. Z MMM Coupe |
|
| Starre, troligen en bil som finns här på mitt jobb, finns även en silvrig Z4 3.0 och en vinröd dito här som nyttjas nu. Plus nya Saab 9-3 Aero Cab som jag inte trodde börjat levereras än... | |
| och vems är svarta 2.8 coupe på vinterfälgar som stog parkerad på östervägen nästan under viadukten under Råsundavägen i tisdags? är det din kicki? | |
|
nej faktiskt inte ... har fortfarande inte fått in mina vintersulor på plåtfälg, firman har lovat att jag ska få dem idag , får se om det stämmer försöker att inte köra med pärlan i o m att det är fortfarande sommardäck på ( har igentligen ingen lust att byta till vinter/plåtfälgar ,eftersom bilen övrgår utseendemässigt från SHOWOFF till osynlig....) |
|
|
Anders; Ah, det var du ja! Ok! /eFx |
|
| såg igår en extremt välvårdad Coupe 2.8 på bondegatan. hade viner sulor på lättmetal 16" fälg. Nån här? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.