|
|
|
|---|---|
|
Att döma av antalet inlägg som görs per dag verkar 5'an vara vanligast, stämmer detta? *Best Man Wins* Confucious say: Man who run behind car get exhausted. | |
|
om man ska se till antal rullande bilar ute på gatorna så lär 5-serie ha ett övertag...antagligen för att 5-serie har fler tjänste bilar och därmed fler inlägg där!? Är iaf va jag tror,kan va rätt lr helt galet..:) |
|
|
Jag är ganska säker på att 3-seien är helt klart vanligare. Sen är det inte säkert att det gäller för den svenska marknaden, där ju Volvo C/V70 och SAAB 9-5 (Kombi) ligger i topp, tätt följda av S40/S60 och 9-3.... svenskarna gillar stora bilar och i Sverige skulle möjligen 5:an kunna vara vanligare (men jag tror det inte) och ute i europa är 3:an vanligast. Men jag skulle ju kunna ha TOK-fel också :-) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
| 3-serien står väl för mer än halva BMW:s bilproduktion, eller minns jag fel. I Sverige är det dock jämnare mellan 3 och 5-serien. | |
|
3-serien ligger på 21:a och 5-serien på 35:e plats i bilindustriföreningens lista över nyregistrerade bilar t.o.m. september i år. |
|
|
Om vi pratar om i Sverige tycker ja man mest ser 5-serie på vägarna.. Men kan de inte vara så att fler 5-serie är tjänstebilar än 3-serie å därför man ser 5-serie ofta..? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.