|
|
|
|---|---|
|
kolla in Z4:an, nån som lekt lite med photoshop... Länk | |
|
ferlin: Tyckte nog att han hade lekt ganska mycket lite väl groteskt enligt mig. |
|
|
Tyckter allt att dom har förstört hela den snygga orginalkarossen. Min bil: Länk |
|
|
men grymt att möta en sån å den där skulle passa i typ 600+hk en ferrari dödare :)))))) fast orginalet är snyggare BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- |
|
| Jag gillar Z4 i originalutförande, men den där blev man ju kär i, synd att den inte finns på riktigt, jag hade kunnat råna en bank för att få råd med den... :-) Rågrym!!! | |
| Den var ju asfeeeet! =o | |
|
Fälgarna var helt sjuka... cool bil. |
|
|
Ingen photoshop eller? Var väl en konceptbil det där... |
|
|
ehhhhh??????? Man ser knappt att det där missfostret en gång varit en Z4.....sorgligt. Hade säkert funkat bra i Star Wars eller något TV-spel dock :P Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Mesigare än sådär kan det nog inte bli. |
|
|
Kalle Hansen: Haha, kunde inte sagt de bättre själv!!! fan, så där kommer vell bmw att se ut om några år om bangles får bestämma.... =( //Svebba BMW Z Power |
|
|
Kaxig i någon Robocop film, i verkligheten mer patetisk... |
|
| Den va ju lite Corvette-influerad, vad är det för fel med det? | |
|
Ajjj... mina ögon... det är ju som att få se Jean-Pierre Barda i bikini... inget man vill se igen... :-)) 4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste! |
|
| Om det var en photoshoppad Z4 var det j***igt bra gjort. Rätt brutal men som sagt överdriven. | |
ErikNilsson |
Är det inte snarare någon som har lekt med ett CAD program eller liknande? Okej om det hade varit en bild men samma bil från så många olika vinklar verkar skvallra om att det inte är Photoshop. |
|
ErikNilsson: Bilden är nog gjort i 3D Studio Max om jag fick gissa, och kanske renderad i Brazil ;P hursomhällst ser den ut som en liten morbid //Svebba BMW Z Power |
|
| man har nog inte utgått från en original Z4 nej (alltså inte en "photoshoppad" bil i den bemärkelsen), enda som säger att det ska föreställa en Z4 är att det finns ett märke bak på bilen, snygg eller inte..den var rätt maffig iaf :) | |
|
Den militärgröna Z4:an på BMW Solna är svårslagen. Jobbar den killen kvar som tog in den? :o) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.