|
|
|
|---|---|
|
Hej, alla. Jag håller på att skruva ihop min 325:a från -88 efter att den har stått nedplockad en längre tid. Nu är det dock så att jag inte är någon Bosse Bildoktor direkt, och det är en helvetes massa kåpor och snablar som ska dit på rätt ställe. Jag undrar helt enkelt om någon har en bild på motorn och motorrummet på en 325 -88, det skulle underlätta betydligt. Väldigt tacksam för all hjälp! | |
|
Hoppas du får ett vettigt svar, kan bli svårt att få ihop det annars.. Tänk på att föra nån slags dokumentation nästa gång, ex. foto eller skiss eller märka kablar med färgtejp etc.. underlättar väldigt! Har tyvärr ingen 325, men jag har en del bilder på min motor ;) Annars hade jag gärna hjälpt dig.. --- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
Har inga egna bilder men en sökning på Powerbörsen gav följande träffar med motorbilder. Kanske kan det vara något? Länk Länk Länk Länk Länk Länk Hoppas det hjälper... //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- |
|
|
tackar allra hjärtligast! Nu ska jag skriva ut bilderna å se hur det ska se ut... Ni är för snälla. Tack igen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.