AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
925

Frågor om Lifestyle-paketet till 3-serien

Några frågor om Lifestyle-paketet till 3-serien.

Hur ser "Designinredning Scritto" och "Interiörlister Moongrey" ut? Bilder?
chrille70
Scritto i färg "svartgrå: Länk

Scritto i färg "mysticblå": Länk

Och fälgarna "Stjärneker 136", som ingår i Lifestylepaketet ser ut så här: Länk

MVH Chrille

Chrille70: 1000 tack för bilderna! men så som jag har fattat det så är "Scritto" ett spräckligt klädesmönster som anpassar nyansen efter färgen på bilen...?

Rätt?
chrille70
Saverman: Nja, Scritto finns i färgerna "Svartgrå" och "Mystikblå" och är en tyg/läderkombination med ett lite spräckligt mönster på tyget. Klädseln går dessutom att kombinera med interiörlisterna "Aluminium stavmönster" eller "Ädelträ Myrten" om man inte faller för "Moongrey".

MVH Chrille
Är du säker på att man kan byta ut moongrey-listerna? Gratis??
chrille70
Saverman:

Moongrey-listerna går att byta ut mot aluminium "stavmönster" alternativt ädelträ Myrten, men mot ett prispåslag på 3100 respektive 4100 kr. För ca 13 000 kr kan man dessutom byta ut Scritto-klädseln mot läder Montana, eller för ca 20000 till Exclusivläder Nappa.

All utrustning i BMW:s utrustningpaket kan uppgraderas. På samma sätt kan man även byta ut 16 tum alufälgarna "Stjärneker 136" som ingår i Lifestyle-paketet mot dyrare 17- eller 18 tummare. Man betalar då bara mellanskillnaden.

MVH Chrille
Ja, jo, den delen vet jag ju om. Bara så sjukt att dom fortfarande tar lika mycket betalt trots att man ändå har betalat ett utrustningspaket där vissa delar tas bort. Tycker man borde få med dom fälgarna som är med i t ex. M-paketet även om man byter till ett par andra. Jag menar, man har ju ändå betalat för dom...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.