AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
724

M-stolarna, går det!?!?

Att flytta fram dem mer, tycker att jag sitter väldigt långt fram i min M-ROADSTER gentemot min BMW Z3 2,8

Går det eller är de bara att vänja sig?

MVH
321hk, ganska ok drag faktiskt.......chip kommer!
Be
1.902
Beppo
M roadster -00
Tesla Model Y Performance - 24
Tesla Model 3 Performance - 21
Audi A3 1.8T - 03

Skaru chippa om stolarna eller......=)
Så du köpte en M roadster? Vad blev det för någon, årsmodell, mil? Tycker du att du sitter långt fram eller bak? Du skriver att du vill flytta fram dem mer för att du sitter för långt fram?? Menar du bak kanske?
Lycka till med bilen!
Ja, de blev en M ROADSTER nu, vem är du föresten, känner inte igen ditt namn.

Jag tycker jag sitter för långt fram, undrar om de gå¨r att få tillbax stolarna mer?
Bl
342
Black Z3
Z8 -00
116i-04
låter konstigt att stolarna sitter annorlunda i din M och vanlig 2.8 . Ergonomin borde vara samma i hela serien oavsätt om det är 1.8 eller 3.2 även trotts att det sitter olika stolar i dem.
jag tycker för resten att Z Coupe har dem snyggaste stolarna. Dem känns lite mer klassisktinspirerade än t.ex M Coupe och M Roadster. Synd att dem bara sitter i Z3 Coupe. dem skulle passa min Roadster ;-)
Black Z3: Stolarna i coupén är väl vanliga sportstolar om jag inte missminner mig? Dock är de annorlunda sydda, och finns inte i bicolor. Får du tag på en krockad coupé är det alltså bara att ta stolarna rakt av!

///M

Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :)
vänta nu Mattias: menar du att nån av oss ägare till en Coupe skulle kunna tänkas krocka? otänkbart :-)

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.