|
|
|
|---|---|
|
Vår kära lilla bil har plötsligt börjat känna sig väldigt sällskapssjuk på parkeringarna. Den har därför börjat sätta på larmet lite då och då. Är detta något som någon annan varit med om också? Vad kan det bero på? "De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon." | |
| Har haft samma problem på min E34- då va de dörröglan som behövde bytas ut på förardörren då den hade slitits ned- larmet hade utlösts 487 ggn på par veckor! | |
|
berg35: Föregående inlägg låter troligt. Min bror hade samma problem med sin 735. Han bytte kontakterna i dörrlåset, och vips var problemet borta. |
|
|
Kan också vara kabelstammen till bakluckan, som brukar gå av på E34. Sedanen är larmad med värmetrådarna, jag antar att även touringen är det. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Jag har haft felet på min Touring den larmade samt låste upp bakluckan..fick byta kabelstammarna bak | |
|
på min var det en av kablarna i kabelstammen vid gångjärnet på bagageluckan som gått av, å därmed startade larmet med jämna mellanrum.. :D Mvh Björn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.