|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ah, näe, nu förstår jag vad du menade med original infästningen..! fick ge det lite tid bara ;) --- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
Nu var det ett tag sedan tråden var uppe.. Har nu rivit ner hela bakvagnen, tagit bort silentblock och har fastnat på idén med justerbar bakvagn.. Så, jag söker art-nr. på de excentriska bultar som nämns tidigare här i tråden..? "Pelle Persson", du kanske har fått tag i det riktiga numret? Bra att få svetsat fast brickor etc INNAN man lackar delarna ;) Blir även powerflex bussningar rakt över, fram och bak. Samt en 60/40 sänksats från Weitec. --- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
Vore även bra om nån visste måttet på de "brickor" man ska tillverka.. 5mm tjock, med ett 2.5mm fräst "spår".. hur brett spår, samt, hur stor "bricka"? --- .. vassast på ön ;) Länk |
|
| Jag har tappat tråden, men ska ta med art nr hem från verkstan i dag. | |
|
Tack för mailet Pelle, du är en klippa! :) --- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
Tänkte bara dela med mig lite; beställt från BMW idag: 4st excentriska bultar á 65 kr/st 4st excentriska brickor á 7 kr/st 4st muttrar á 3.50 kr/st slutade på 265 kr inkl klubbrabatt (ca 295 kr utan, om jag minns rätt). --- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
Schrimp: Du har inget Art.nr. å dela med dej oxå??? |
|
|
Självfallet har jag det.. hade dom inte tillgängliga på jobbet då jag skrev inlägget, sen rann det ut i sanden. Ursäktar.. :) Bulten - Art.nr 33 31 2 226 445 Bickan - Art.nr 33 31 2 226 446 Muttern - Art.nr 07 12 9 900 047 --- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.