|
|
|
|---|---|
|
hej alla glada... det va ett tag sen... jag skulle bara tala om att min bil har fått ny lack silvermetallic.. jag gjorde under jobbet själv o det var inte roligt kan jag tala om men, det gick till slut. resultatet blev kanon, men jag lackade inte själv det gjorde en riktig lackerare.. men min fråga är oxå.. hur pass känslig är lacken efter lack.. ska den stå inne i garge i en vecka eller så... den ugnslackades vill jag tillägga// tomas | |
|
Jag antar att din lackerare "bränner" lacken i en ugn. Ingen fara att använda bilen, men du bör inte tvätta den första veckan. Du bör oxå vänta ca en månad med att vaxa den. Är det en massa salt på vägen så skulle jag undvika att använda bilen. /Lidberg |
|
|
Jag ska också lacka om hela bilen, för att jag vill inte vill ha färgskiftningar (det är bara huv och spoiler som behöver ny lack egentligen) Har du bilder på hur det blev, är nyfiken på resultatet ? Hur mycket fick du betala för bara lacken ? Mvh Hawar |
|
| bilder kommer i veckan, priset ligger på 4000kr inkl. färg.. ett bra kompis pris har jag fått antar jag.. | |
| hej.. nu har jag fått tillbacka min bil nylackad,, kanon fin lyster i lacken.. jag har lämnat in alla svarta lister som sitter runt bilen, ska lackas i samma färg tänkte jag... nu är dut en fet stereo som ska in bara.. bilder kommer jag måste köpa en data kabel först/// tomas | |
| Grattis, jag ser fram emot bilderna, jag skickade upp min bil på lack för några dagar sen och väntar också med spänning | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.