AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
43.471

Radar varnare,fungerar det?

Sida 8 av 8
BM
1.842
BMW_MAN
F11, 535xD -14
E39, 525i -01
Klimakomfortrutor innehåller oftast ett skickt av mikroskopist metallpulver.

Det släpper igenom ljus men inte infraröd värmestrålning. Därför blokeras radio och IR laser till stor del
Visa användare
79
Thörner
320D -99
BMW_MAN:

Oj... tror du de är så hårda?? Min bror ringde just och ville ha 2 till.. vilket blir 5stycken totalt i resväskan... =oS
Men när jag åkte hem i 10 dagar påbegravning så var det ingen tull eller liknande. Knatade bara ut. Men det var i GBG och nu landar jag i Sthlm.
Jag är ju tjej och kan inget om bilar, andra som beställt dem och skickat hem dem till mig.. vet knappt vad man använder dem till... 0=o)
Dumma blonda svenska tjejer..... (får hoppas det blir räddnignen iaf...)

¤Säffle Rebellen¤

*If Gud dosn´t drive BMW, why is then the sky blue and white?*
BM
1.842
BMW_MAN
F11, 535xD -14
E39, 525i -01
Tyvärr.... det är dagsböter på att föra in, inneha eller använda varnare i Sverige. Har du dessutom 5 st så räcker inte det att vara blondin för att komma undan :-)

Visst kan man knalla igenom och klara sig, men lite svettigt lär det vara... det är ju alltid tråkigt att hamna i register.
Har aldrig hört talas om att någon har åkt dit för en sådan!
Det är väl inte så vanligt förekommande, men blir man ertappad så nog åker man dit, så enkelt är det.

FP
Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Blir man ertappat i tullen blir den beslagtagen och det blir polisanmälan - fråga mig inte hur jag vet... ;-)

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
Se gärna färskt inlägg i ämnet en bit upp, angående att bli ertappad med varnare osv.

FP
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.