|
Sida 8 av 8
|
|
|---|---|
|
Klimakomfortrutor innehåller oftast ett skickt av mikroskopist metallpulver. Det släpper igenom ljus men inte infraröd värmestrålning. Därför blokeras radio och IR laser till stor del |
|
|
BMW_MAN: Oj... tror du de är så hårda?? Min bror ringde just och ville ha 2 till.. vilket blir 5stycken totalt i resväskan... =oS Men när jag åkte hem i 10 dagar påbegravning så var det ingen tull eller liknande. Knatade bara ut. Men det var i GBG och nu landar jag i Sthlm. Jag är ju tjej och kan inget om bilar, andra som beställt dem och skickat hem dem till mig.. vet knappt vad man använder dem till... 0=o) Dumma blonda svenska tjejer..... (får hoppas det blir räddnignen iaf...) ¤Säffle Rebellen¤ *If Gud dosn´t drive BMW, why is then the sky blue and white?* |
|
|
Tyvärr.... det är dagsböter på att föra in, inneha eller använda varnare i Sverige. Har du dessutom 5 st så räcker inte det att vara blondin för att komma undan :-) Visst kan man knalla igenom och klara sig, men lite svettigt lär det vara... det är ju alltid tråkigt att hamna i register. |
|
|
Har aldrig hört talas om att någon har åkt dit för en sådan! |
|
|
Det är väl inte så vanligt förekommande, men blir man ertappad så nog åker man dit, så enkelt är det. FP |
|
|
Blir man ertappat i tullen blir den beslagtagen och det blir polisanmälan - fråga mig inte hur jag vet... ;-) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Se gärna färskt inlägg i ämnet en bit upp, angående att bli ertappad med varnare osv. FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.