|
|
|
|---|---|
ormen |
Mitt förra inlägg blev raderat? varför kan man undra... hur som helst, de har snott mina nya EU skyltar idag o förstört skylthållarna... var hittar jag snygga skylthållare utan reklam? gärna M ränder... |
|
Utan reklam finns på mekonomen för ca 30:-. BMW kanske ? Min bil: Länk |
|
|
Gå med i BMWCS, så kan du köpa BMW-club Schweden:s skylthållare: Länk Brukar dessutom resultera i att man får rabatt och ett trevligt bemötande hos BMW mm! ;o) (Rabatten får man hos många BMW-verkstäder, kolla listan: Länk Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Jag kör med gamla bmwpower.nu skylten bak hade tänkt mig nåt annorluna fram, men ej hittat något. Kan man inte köpa den nedre "snäpplisten" löst nånstans med tuff text eller likande? Har funderat på BMWCS men andra finns säkert... Vad har ni på era....? ///Tomten |
|
|
Tomten:Du borde ju kunna fara till vilken reklamfirma som helst så kan dom fixa dig ett klistermärke med vit text som du kan klistra på en skylt utan reklam från mekonomen..då får du ju vilken text du vill också =) //Roffa --- Min BMW - Länk |
|
Dragan525 |
Gå till Förenade bil o köp deras skylthållare där det står det välkända...BMW NÄR DU ÄLSKAR ATT KÖRA..72kr fattigare blir du men helt ok... Mvh Dragan |
|
Var på Panduro Hobby i Borås igår Köpte transparanta A4 ark som jag tänkte skriva ut text på 119:- inkl software ///Tomten |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.