|
|
|
|---|---|
Maha |
Vad ser bäst ut? Ett ganska fett rostfritt /kromat på ungefär 2,5 -3" eller dubbla komade /rostfria rör (bredvid varandra) på kanske 2" ? nån som har bilder och/eller ideer? Jag menar då "påskruvbara" utblås lr för fastsvetsning! "6 Byerska burkar!" |
Bmw ludde |
Själv föredrar jag enkelrör, gärna 4" |
Dark Rider |
Länk Den tycker jag är fet dubbla 3,5" raka (skippa dtm tycker jag) åsså är de ju perfekt om bakre ljudämparn sjunger på sista fjalan!? |
|
ser ju ut som avloppsrör med så stora ändrör!. Jag tycker det är snyggast med 2 mindre rör på ca. 2" men smaken är som baken! |
|
|
Bara det inte är DTM så går det väl bra med vilket som. --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
Dubbla rör är tveklöst snyggast! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| 2 x 2" återfinns på Toyota Carina och andra mindre maskulina bilar. 2 x 3" rekommenderas för att det ska vara snyggt men inte vulgärt. | |
| är det verkligen ändrören som bestämmer om en bil är maskulin eller inte? Isåfall är väl en vanlig SL buss mest maskulin? | |
| Draedon: Jag skojar bara lite! :-) 2 x 2" är en mindre dimension än vad BMW har som standard på sina utblås. 2 x 2,5" sitter original på de sexorna har jag för mig. Kan variera lite mellan olika modeller/årgångar. 2 x 3" är en vanlig dimension för sportavgasrörs utblås. | |
|
jag menade ju såklart 2x2,5".. så dom måtten är alltså original? där ser man.. själv har man ju åkt golf med sugrör till ändrör så för mig är 2x2,5" stort ;) |
|
|
Ett stort , helt klart. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
remus har ganska sjyst slutblås på sin sida. www.remus.de |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.