|
|
|
|---|---|
|
Tjena!! Jag tänkte fråga om någon av er vet nån hemsida med bilder på den Z3:a man får skymta i filmen 2Fast2Furious.. Den ser ju onekligen jävligt grym ut, skulle vara roligt att se den i en annan vinkel än på filmen.. Tack och hej //Svebba BMW Z Power | |
| finns det en BMW i den filmen? trodde det bara var riskokare i den. ska genast bege mig till videoaffären och hyra den ! | |
| På tal om det. hörde att det fanns en film som inspirerade till Getaway i Stockholm där en kille som heter James körde M Roadster från centrala Stockholm till Arlanda på E4 på 12 minuter mitt i rusningstrafiken. nån som har sett filmen? | |
|
ja de finns det, men man får kanske se den i 5 sekunder hehe, men den ser otroligt grym ut, skulle vilja se mer av den... //Svebba BMW Z Power |
|
|
Såg den bilen i en Bilsport för ett tag sedan, tyvärr skymtar man den bara där oxå. Grymt överstylad om ni frågar mig. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Black Z3: jag känner James. Det är tejpad på en handycam, rätt dålig kvalite och man ser aldrig bilen. men det stämmer det var en M Roadster. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
|
Fredrik M: Du vet inte vilket nummer av bilsport det var??? Grymt övertylad tycker jag är helt fel, det är ju bara en ny front, neon & lite dekaler... (av det man får se på filmen) Så jag tycker den ser riktigt sjyst ut!!! Detta är min definition på överstyling: Länk //Svebba BMW Z Power |
|
|
he he.. lite Bulldog över den...!! |
|
Dufvis |
Svebba: Överstylad? Den? *blink* Varkar ju bara som dom har skruvat fast en vinge och bytt ut framspoilern.... Bättre kan du! //DD Hellre en förutfattad mening än ingen åsikt alls..... |
| det är VeilSide kit. typisk amerikansk styling | |
| är det någon som har nån sida med info av bilarna i filmen | |
|
bmw_jerry: google.com är din vän! ;-) Just M Roadstern som var med i 2F2F var ju tidigare (kanske är det fortfarande?) till salu på eBay, jag postade länken i en annan tråd som jag till och med tror du skrev i. /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| jo ja skrev i den men jag hittar inte tråden nu | |
|
bmw_jerry: Här är tråden Länk och här är länken till M Roadstern på eBay Länk /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Svebba & Jerry: Kolla in denna länk, den går till hemsidan som står i framrutan på bilen (många bilder).. Länk För de som gillar mycket styling så... Själv vill jag ha min bil stylad med diskret.. Håller in Zebastian på att bygga en bil med Weilside kittet?? /Caspar |
|
| ok nu funkar det....tack så mycket :) | |
|
Black Z3: Njae.. Vingen är Veilside, Fronten Zeemax och huven Hartge men jag håller med, lite väl överstylad. Fast det ser ju bättre ut med en överstylad Z3 än alla dessa jappsar... /Caspar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.