|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har sprungit på en väldigt snygg 320 Touring, 00:a fullutrustad, svart. MEN..den har stolar i rött skinn, s.k Taninrött, delar av dörrsidorna har samma röda skinn, men resten är svart, detta tillsammans med mörka träpaneler & svart är faktiskt ganska snyggt. Men min fråga är om någon här har denna färg i inredningen....blir man trött på den, är det fult? Åsikter tack!! Klas | |
|
mosse: Har ett vagt minne av att av Dooge(kanal 5)som har en Z3C har liknande inredning. |
|
|
Låter snyggt tycker jag. Det är ju ändå relativt konservativt med allt det mörka, så man borde inte heller tröttna på det. Köp! om priset är det rätta. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Svart med rött skinn är ju en klassisk kombination, kan aldrig vara fult enligt min mening kolla på denna Z4 mycket läckert. Länk ///MVH Hasso Länk |
chrille70 |
Jag tycker rött läder är snyggt, speciellt i kombination med svart eller silver. Jag funderade faktiskt på att beställa min 525:a i silvergrå med kastanjbrunt (rödbrunt) läder, men det blev till slut den lite mer sobra kombinationen orientblå/beige. Jag tror att de mer sobra och nedtonade färgerna står sig bättre i längden än om det är fräckt med skarpa och vågade kulörer. MVH Chrille |
|
Röd+svart funkar absolut tycker jag! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
absolut, såg en calypsoröd e36 coupe med svart och oxblodsröd inredning på bmwbörsen.... oops powerbörsen. mycket klockren kombination vill jag säga (röda skinnsportsäten, röd golvmatta och röda inlägg i dörrsidorna i en övrigt svart kupe. hade jag haft pengarna hade den bilen stått på min uppfart nu "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
| Svart eller grå bil med oxblod går faktiskt ganska bra, men med andra färger blir det lite åttiotalsvarning. | |
|
OK, tack! Såg en film i helgen där en Z3 M-coupé dök upp, den hade just denna röda färg på skinnet...lutar lite åt tegelrött! |
|
|
Mosse: Inget att fundera på! Min Z3C är diamantsvart och har detta röda skinn. Det är läckert och klassiskt. Slå till!! /C-A |
|
|
Klart du ska ha rött skinn, det är kalasläckert! En svartmetallic e46 cabriolet med taninrött skinn och sportstolar, det vore mumma! |
|
| Har rött skinn i min lilla och tycker det är kanon! I kombination med svart droska gör det sig ju ännu bättre! Kör på! | |
|
Jag har rött skinn i min med inlägg i dörrar plus att golvet är rött. Riktigt snyggt till min svarta coupé tycker jag. Haft bilen ett halvår och har då inte tröttnat än. En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
Jag har röd/svart-bicolorinredning i Z3:an. Love it :) ///Masten ThaMaztr - Fånigast nick på forumet? :) |
|
|
a... jag tycker också det är snyggt med rött.... men jag skulle nog vilja ha bicolorinredning med rött och svart. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.