|
|
|
|---|---|
|
Var och hämtade ut en utrustningslista på BMW idag, fick mina misstankar bekräftade, det sitter en fin liten lammeldiff där bak : ) Blev dock lite förvånad när jag läser och ser att det står Power: 141 vad menar de? den ska ju ha 125kW/170hk, har jag nån slags special eller?? Sen står det Transmision: HECK vad i kattsingen betyder det?? Under står det Gearbox: MECH och det måste ju betyda manuel. (325Touring E30 -92) /Niklas | |
| Hur får man ut en sån lista från BMW, kan dom kolla det mot regnummer eller likn?? | |
|
Transmission: HECK kan väl betyda bakhjulsdriven ;) Power: 141 (whatever) går jag bet på. |
|
|
Det var inga problem att få ut pappret, gick bara in till BMW här i stan och bad om det, kostade gratis. Ingen som vet vad Power: 141 betyder?? /Niklas |
|
|
hmm, 141 kW blir ju 192 hk som 325 e36 har. Det kanske blir nåt fel i BMW:s datorsystem eftersom din bil är från -92 då även 325 e36 fanns? Jens |
|
|
Jo, så skulle det ju kunna vara, jaja det är väl inte så noga, jag får väl fråga på BMW på måndag. /Niklas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.