|
|
|
|---|---|
|
En kompis håller på att koppla in ett MAXControl billarm i sin BMW 750iL 92årsmodell. Vet någon vilka kablar det är som går till varvstalsmätaren och till innerbelysningen. Alt ett elschema vore kanon. Det finns nämligen en massa kablar i bilen och det är svårt att avgöra vilka som går till just varvstalsmätaren och till innerbelysningen. MVH/Andrè | |
|
Kopplingsschema: Länk Men vad ska han med vartalsmätaren till larmet? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Nu blir jag helt tokig snart! Hur hittar du alla BMW länkar Erik? Finns det nån länk du inte har? Jag har letat i flera år efter sådana länkar men ej hittat. Har du många i bakfickan som du ej redovisat här så får du jättegärna maila dem till mig. |
|
|
Andrè: Elsystemen på E32 och E34 är närbesläktade, kan någon av er tyska har ni många tips på E34 här: Länk Jack Bauer: Man har ju samlat på sig en del med åren, hehe... Jag kanske skulle ta och skiva ett inlägg med de bra länkar jag har, så alla kan få nytta av det? Under tiden finns ju Autopowers länklista: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Snälla, jaa!! Mvh |
|
|
larmet kollar om motorn har startad så den stänger av startmotorn |
|
|
Stephan.Hahn: Varför (och hur) ska larmet stänga av startmotorn på en motor som är igång??? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tja Erikw: om bilen är larmad och du sitter inne i lägenheten en kalll vinterdag, så kan du kolla vilken tempratur det är i bilen. tycker du att det är för kallt startar du bara upp bilen och väntar ett tag. |
|
|
Stephan.Hahn: Aha, nu hajar jag. Ganska vanligt i USA att man låter bilen kyla ner kupén, innan man åker hem från jobbet. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.