|
|
|
|---|---|
|
Har en tv från en 540 -96 eller -97 som jag ska försöka laga åt en kompis, är det nån som vet om man kan köpa reservdelar någonstans? Den är av märket Philips och har art# 3112 328 53132. Det är transformatorn (T1) som sitter på kretskortet aldeles bakom skärmen som ahr brunnit..... Hoppas nån har nått bra tips. Tacksam för svar | |
|
Hej. Du kommer inte åt reservdelar som privatperson från philips ( servex eller order) kan kolla åt dig om jag får tag på en har kundnummer hos båda via mitt företag. Ska kolla imorgon så mailar jag dig. mats |
|
|
Vad snällt, jag har ju inget artnr på trafon, den enda betekningen är på kortet och det är ju märkt T1. Kompisen blir nog glad om jag får fart på den för en ny är ju svindyr.... Tackar på förhand. |
|
|
Hej. Har du möjlighet att fota trafon o maila mig bild? mats |
|
|
Jag fick just hem ett kretskort till en Philips tv. Servex i Norrköping säljer inte längre reservdelar utan mitt kort beställdes hos Nedis AB i Jönköping ( INDUSTRIKOMPONENTER, Försäljning 036-13 93 70 och TILLBEHÖR OCH RESERVDELAR Försäljning 036-13 93) Man måste dock ha firma för att beställa. Mvh, Steaman |
|
|
12-siffriga numret i första inlägget verkar vara ett Philipsnummer men ger inget resultat vid sökning hos Nedis eller Order. Hoppas det löser sig. FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.