|
|
|
|---|---|
Jessie |
Hej... Jag behöver ett turbogrenrör till en M20 motor. Är det någon som är duktig på att bygga sådana. Eller ifall det finns någon som sitter å ruvar på ett sådant så får ni gärna höra av er. Är tacksam för svar och tips. mvh |
|
hör med Andreas Artursson : bmwandreastelia.com BMW bilen som bara ser bakljusen av!! /DALLO |
|
Jessie |
japp har gjort de nu. det verkar som han kunde fixa de. Tack så mycket för tipset. Vad har du för prylar i 320 turbon? Effekt? MVH |
Jessie |
japp har gjort de nu. det verkar som han kunde fixa de. Tack så mycket för tipset. Vad har du för prylar i 320 turbon? Effekt? MVH |
|
DALLOS 320Tic går ungefär som en 325;a E30 den laddar inte så mycket just nu !! Men mer hoppas ja det kommer DALLO ?? MvH:Daniel "Drullen" Andersson |
|
|
som drullen säger går som en 325 med 0.5 bars laddtryck. allt är snikbyggt. det sitter ett aggregat från vovlo 740 en relativt liten ic. grenröret är en simpel konstruktion med sex lösa flänsar som har ett rör ut på 80mm till ett stort rör som leder in i turbon. det är en rolig vinterbil som längtar efter en frusen sjö. BMW bilen som bara ser bakljusen av!! /DALLO |
|
| Dallo, vad menar du med din signatur? " BMW bilen som bara ser bakljusen av! " Menar du BMW, bilen som ANDRA bara ser bakljusen av?? Satt och funerade bara, jävligt off topic, förlåt mig... | |
|
Man lär ju iaf aldrig skymta dina framalysen Bäckis! =) --- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
ja tankten är att alla andra bilar bara ska se bakljuserna. även om min är orginal ännu så länge. BMW bilen som bara ser bakljusen av!! /DALLO |
|
|
ska ju vara BMW bilen som man bara ser bakljusen av!! /DALLO |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.