AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.382

520i 98:a

ipsen
Glad som en pajjas. Hämtade min 520i 98:a idag. och jag är salig.
Men vet någon en BRA styling sida gärna svensk och postorder??
Man är ju sugen att hänga på lite vackert under ruskdagarna..

li
1.959
liste
535i -89
Varför inte en dansk? Länk
ipsen
WOOWWW inte illa man tackar så mycket för tipset!!!

Grattis och välkommen i E39 klubben...

Udo Dirkelsniff
ipsen
Tackar... Kommer precis in från garaget.. sitter bara där och tittar rakt in i mätartavlan...BMW sjuka tror jag. Har haft en hel del innan men denna bilen är helt enorm enligt mig... Svart som synden både utanpå och inuti. Originalmörkade rutor och mycket krimskrams som lyser upp coupén med ett rött sken.. Jag är lyrisk. Och då sitter jag och glor i garaget bara... Körde hem den tidigare idag.... Tyst, mäktig, lyxig. superlativen haglar men men det är väl så när man är nykär hehehe

KÖRGLÄDJE kan det vara när man inte vill sluta köra något namn på när man inte vill lämna garaget vet jag inte...

Udo Dirkelsniff
da
1.997
danielb
I4 M50 -24
ipsen: "Welcome to the real world!"
ipsen
Hehehe vet inte vad det kallas när man inte vill lämna garaget

Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Skilsmässa:)) eller risk för.

///MVH Hasso
Länk
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
I know that feeling. Jag hade turen eller äran att få köra hem min från Berlin. Jag var i extas hela vägen. Trots att jag pressade min stenhårt (körde aldrig under 150 vare sig i Tyskland, Danmark eller Sverige) så fick jag en snittförbrukning på 9,5l/100km Helt suveränt.

Så jag vet hur du känner dig och grattis!

Schnelle fart, Härliche fart.
ipsen
Ja .. för min del är en stor bit att ha en vettig förbrukning. Jag har haft en Corvette för inte så länge sedan. 450hk och väldigt rolig maskin men det suddas ganska rejält när man åker 20 mil på 45 liter bensin... En bra balans är ett måste för att åka men det berömda smailet på läpparna. För mig är det så i alla fall.. Kollade runt på en massa modeller ända fram till 330 ci och äldre m3 or men det är en för mig inte så funktionell och "fläkig" bil och viktigast inte heller en bil som har försvarbar bränsleförbrukning. Men alla har olika smak och tycke vilket är tur. Jag har kramat så mycket jag kan av svenska marknaden och hittat min drömvagn....

Garaget eller sängen i natt?

Udo Dirkelsniff
ipsen
Hehehe ett mellanting fick det bli ute och körde 25 mil, lite tvättande och sen i säng...

Vicken bil....

Ipsen: Hur känns det nu? Snart är smekmånaden över. Flyttat in från garaget?

Udo Dirkelsniff
ipsen
Hehehe Har aldrig trott att en smekmånad kunde vara så angenäm... Har i.o.f. redan köpt en ansiktsbehandling i form av facelift till min andra hälft så nu är hon än mera änglalik. Passade på att montera ögonlock uppe och nere plus att m5 njurarna ligger och väntar på hämtning. Måndag åker dom på sen är det klart framtill...

Tror inte att smekmånaden kommer att ta slut på ett bra tag ...

Hon har fått modelljobb så det skall bli spännande att se utfallet av bilderna... Lägger upp dom så fort det är klart och den digitala julklappen till mig själv är öppnad..
ipsen: Vart tog du vägen?...

/Udo Dirkelsniff

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.