|
|
|
|---|---|
|
Jag kör en 528 Touring -97 sedan några år. Bilen är egentligen för stor för mina behov och jag funderar nu på en 328, 325 eller 330 -touring. Tror ni att jag kommer att tycka att det blir trångt? nrw | |
Bmw ludde |
Det är ju gott om plats i framsätet, men i bak är det mycket värre. 4 personer tycker jag är max. |
|
Svårt att säga, men om du tycker att din bil är för stor så borde inte den mindre bilen bli trång. Men prova själv - det är det bästa sättet att ta reda på det. My Bimmer is my mistress |
|
|
3,0 är nog bäst (+roligast!) om E46 är målet, en E36 är något trängre, framförallt bak - men BRA mycket billigare... Touringen (E36) kanske har längre axelavstånd än sedanen? Mvh |
|
Suppe |
Har själv en 328 -97 sens ca 2 veckor tillbaka och x-antal personer har suttit i baksätet. Alla har sagt att det va bra med plats, och då är jag endå en lång kis med min stol långt bak.. Ok att "bra med plats" kan vara lite att ta i men tydligen va det tillräckligt bra för att dom skulle sitta bekvämt iaf. |
|
En E46 är betydligt större i baksätet än E36 nästan E39 klass tycker jag. Bagageutrymmet är dock ordentligt mycket mindre i E46 än i E39. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.