|
|
|
|---|---|
|
Anledningen att jag undrar på likheter mellan dessa bilar är: Jag har hittat ett snyggt fjäderbenstag till BMW E36 M3. Det är ett original BMW M Motorsport fjäderbenstag i svart, med infällda M-emblem i "cirklarna" (de delar som sitter över fjädertornen). Själva staget mellan "cirklarna" är en rund pinna (vet ej om stål el AL). Hur som helst jag undrar om någon vet om detta passar Z3MC också. Jag har bild på staget om någon inte förstog vilket jag menade på förklaringen. Skulle någon ha art.nr på detta så vore det bra. När vi ändå kikar på likheter, är det samma bromslangar till dessa bilar? Om man skulle byta mot stålomspunna. Det samma gäller luftfiltret, är det samma? /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" | |
| Du menar GT-staget då antar jag. Skulle förvåna mej om det är samma fjädertorn på dom båda. Bromsslangarna borde vara samma, kan kolla ETKn när jag kommer hem. Luftfilret är garanterat samma som M3 3,2, det är exakt samma snurra. | |
|
328-Johan Har du kollat bromsslangarna??? Jag har kollat med NBM Hudraulic i Solna de kan göra nya stålomspunna slangar om man kommer in med original, pris för en uppsättning är ca 900kr. Någon mer som är intresserad?? /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
| Fram är det samma enligt ETK. Bak annorlunda, så det är du dom du får lämna som mall... Tja jag kan nog hänga på... hade på GTn, det plus lite bättre vätska och sen då skivor/belägg gör ju en del... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.