|
|
|
|---|---|
\\\M 325i ZENDER/// |
jag e lite klyven vad d gäller den...tycker den ser bra ut menändå inte..:/ni som har sett vad tycker ni? MVH --- 325i M Zender(e36) 318is(e36) |
|
Jag ääälskar den! :D Så läcker! ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
Det är enligt min högst personliga åsikt en underbart vacker vagn. Står MYCKET högt upp på önskelistan inför julen,,synd på prislappen bara. |
|
|
Önska kan man alltid och gissa om jag ÖNSKAR! Helt klart en blivande klassiker. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
| Efter att ha hört/sett Sundfelt dra eländet till det röda i Måndags så är även jag fast! | |
| Nästa bil blir en M6:a ;-) | |
| Håller med danielb: Efter att ha hört och sett 6:an i aktion i Motorjournalen så har jag börjat ändra uppfattning om bilen...den kanske inte är så tokig ändå | |
|
Den är riktigt snygg på bild men ruggigt snygg IRL, hade jag haft de pengarna och inte var i behov av kombi så... /Wille |
|
| För lite hästar.... | |
|
Den gled in en sån på bensinstationen där jag jobbar här om dan, och tankade lite 98:a, en 645Ci var det =) mums mums.... Drömma kan man alltid göra :) ~ Simon ~ |
|
V12 LeMans |
Då blir det kanske snart en Alpina B7 coupe, byggd på 645an En match för Jeremy Clarksons SL55 gottigott gott |
|
Asken: Även när den släpps med V10? BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
| V10:an i M6 ska väl vara samma som i E60 M5 med 500 (eller mer - beroende på vem man lyssnar på) hästar och då ska nog inte ens Asken kunna tycka att det är för lite effekt. :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.