|
|
|
|---|---|
|
Kul läsning för "Nike"? Länk Go BMW!...Finns en på 32:a plats, om man inte räknar med McLaren F1: #12. ___ BMW CS #5221 | |
Agge |
En annan variant av Nasca kom på 46:e plats. Kul iaf att en här på forumet har bilen som kom på första plats. Skulle vara grymt att se den live någon gång. Sani: Våra bilar kom inte med på den listan, betyder det att våra bilar går dåligt?? :)) Mvh //Agge |
|
1,9 till hundra måste va kul att uppleva! :)) Är det fabriksuppgifter eller "sidans" egna tester? /Manray/ |
|
Agge |
Sl 55 Amg ska ju klara sprinten på 4.7 sek enligt fabriksuppgifter. Där står det att den klarar av det på 4.3, så förmodligen är det tider som tidningar mm fått. Mvh //Agge |
| MM, och Audi RS6 klarar ju det med på 4.7 tror jag... | |
|
MM, då verkar inte Z8 va så snabb (om de nu testat den). /Manray/ |
|
|
Agge; det händer inte så ofta att jag stöter på någon av dessa bilar på stan (Göteborg), så än så länge känner jag mig ohotad! Då och då får man iofs sätta någon Impreza mm på plats... ___ BMW CS #5221 |
|
|
Sani: kan villigt hålla med dig. Men träffade en gasglad z8 häromdagen och har lekt med en 996 4S häromkring med.. Och den där ***** red- bull volkswagen ger ju sig aldrig ;)) M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Trevligt med en minibuss på femteplats! //Thorssa |
|
|
Den har en F1 motor, V10 3 liter och minst 900 hkr. Såvisst, en minibuss, men smått modifierad :) BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
M3CSL har väl siffror på 0-100 på 4,9sek??? Och om dom går efter tidningarnas siffror så fick väl teknikens värld ner Alpina B7 E28 till 4,8sek till 100km/h??? MVH Morgan. |
|
|
0-100 på 1,97 sek är ju vansinnigt snabbt, hur kan det vara möjligt? Vad gör en Lingenfelter på 402m? // Lazze Länk |
|
|
Har för mig att den gör det på 9,50 sekunder.... Varför bromsa när man kan gasa =) |
|
|
Lite inkonsekvent lista... Racerbilar blandat med seriebyggda bilar och rena specialbyggen. Espace F1 har väl inte serietillverkats? Och va fan äe WEINECK POWER 427 SC?? Glada gubbar som lagt en dubbelturbo-V8 i ett lättviktschassie? Dauer racing 962 är ju en ren racer också. Den var väl med i Prestanda? Men visst, den är ju gatregistrerad.... |
|
| Jo visst, 32:a plats är väl kanske inte så mkt att skryta med, men en sån här lista bland "hobbybyggen" och specialversioner av tävlingsbilar säger egentligen inte så mycket om ett bilmärke. Kollar man på verklig "Motortechnic", som t ex F1 så piskar ju BMW alla.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.