|
|
|
|---|---|
|
Någon som har takräcken på sin E34? Tänkte ev köpa ett par nu på lördag hos Mekonen (20% rabatt ju). Passar de bra? Hur blir det med lacken? Etc... tacksam för svar *BAWORAK* | |
|
Inga problem, se bara till att stöden är tunna och att gummit sitter ordentligt, för rännan som dom ska ner i är smal. Det är ju egentligen ingen dropplist. Därför får man öppna dörrarna när man monterar. Jag har haft mina av och på ett otal gånger, ingan skada på lacken, fast det skadar inte att vara två som hjälps åt, en på varje sida. __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Thule för E34 ( passar både sedan och Touring även om det står Ej touring) sitter bra i 160 med takbox på väg söderöver.. Fin kvalisort bra pris ( ca 450:- -01) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Kanon, tack ska ni ha. Det verkar vara Thule som de har hos Mekonomen. De ska ha 430 för fötterna och sedan 196 för själva rörena. Behöver man en låssats? Om man bara ska använda det tex för skidor en vecka per år upp till Sälen eller så? Eller har jag fattat fel från början? Man kanske måste ha en låssats annars ramlar de av eller? *BAWORAK* |
|
|
Låsen håller dom långfingrade borta.... så det får du ju själv avgöra om det behövs (min box var kvar efter 7 dygn i ett underjordiskt parkeringsgarage i Val Thorens, så Sälen bör man väl klara får man hoppas MEN kolla att ingen ligist lossat rattarna åt dig då.....) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.