|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
samma här vore skit nice! har längtat efter o se dne där jävla bilden skitlnge nu j_jonsson85@hotmail.com mvh johan :) |
|
|
Någon som orkar maila? funky_phaze@hotmail.com // Leone Min bil Länk |
|
|
Skulle vara roligt att se! :) icket_@hotmail.com BMW4EVER! |
|
|
lade upp bilden får ni ta hemn den bäst ni vill ;) Länk 316i - När du inte har råd med annat ;) |
|
| Fel i länken.. Annars om nån orkar skicka: daniel@ktv.nu | |
|
hmmm fungerar då hemma hos mig samt hos kompisar 316i - När du inte har råd med annat ;) |
|
|
eeh, är reklamen för fotodex.com den roliga bilden? skulle inte tro de va? BMW4EVER! |
|
|
hmmm fan va skumt går nog inte att direktlänka dit då? prova denna länk då: Länk |
|
| eller denna: Länk | |
|
Nu så funkade det Patrik .otrolig historia:)) ----- Mvh Nisse Länk |
|
| Det påminner mig om en kompis till mig som fick sladd förra vintern och körde av vägen rakt in i en sten. Bilen voltade, motorn lossnade och kastades ur bilen och hamnade i körbanan. Och som om det inte räckte så träffade motorn en volvo som kom farande i motsatt riktning. Jag ska fan ta och scanna in tidningsartikeln, tror jag har sparat den någonstans =) | |
| Det gick bra med kompisen ska tilläggas.. | |
|
Patrik! Tack =) Evergreen, gör det snälla! =) M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
Länk Har numer odödliggjorts på www.yttermera.se fast inte visste jag att det var Nina som körde... Två bilar är fler än en.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.