|
|
|
|---|---|
|
Har gjort en alldeles ovetenskaplig prisundersökning om vad en D2S "xenonbrännare" kostar. Anledningen till detta är att jag har en lila lampa på mitt högra halvljus. Måste bara kolla så att det inte är ballasten/tändmodulen. Såg i nån annan tråd att de skulle kosta ca 800kr på Opel vilket är fel (iallafall då jag frågade idag). Här är listan: Mekonomen/Meka 1045kr Mercedes 1646kr Nissan 1238kr Audi/VW 1553kr Opel 1275kr BMW 1058kr - BMWCS rabatt Ford 2159kr!!!! Bengt Lindehoms i Kalix (www.blab.nu) 1086kr - rabatt Då jag bor i Kalix så kan ni gissa var jag köper dem! :-) ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- | |
Deliq |
Verkar skilja en del på var i landet man befinner sig. Novation (BMW) i Uppsala 996:- -ev. cs-rabatt Seveds (VW/Audi) i Tierp 1125:- M V H // Dennis L. "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
Är ju mycket möjligt att priserna justerats sedan jag gjorde priskollen. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Kostar 981:- i Kalix nu. _______ //Niklas |
|
|
Testar en D2S från "Sniktema" har funkat utmärkt sen några månader tillbaka , 699 pistoler. Håkan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.