|
|
|
|---|---|
|
Jag har en 540ia-97(E39) som saknar cd-växlare.Jag undrar dels om det kan vara fördraget med kablar till en växlare(jag har hållare till det i bagaget).Sen undrar jag om man kan koppla in nån dvd spelare till org. Tv??Vad kan en org. Cd-växlare kosta hos BMW tror ni? Tack på förhand! /Ricke | |
|
det är inte fördraget några kablar till växlare dom följer med om du köper en som är annpasad till bilen. det går att montera i en dvd i din bil men det är lite pysel med det man får jöra lite egna adapter kablar som man koplar in i tv modulen. jag har det i mina bilar och nu kann jag inte va utan dvd |
|
| Länk | |
|
Benny 540:Vad har du för DVD spelare i din bil?Samt hur kopplar man in den mera exakt?Du menar att man får med kablarna som ska kopplas in till cd-växlaren...jag antar att det är draget till bagaget på min 540i med tv+nav. Tack på förhand för alla tips :) /Ricke |
|
|
Din sterio sitter i bagarset på vänster sida där får du skarva i dom kablarna som följer med cd-växlarn. Det är bara en kontroll panel som siter fram i bilen så alla kåplinarn som man ska göra får man göra i bagarset. Jag har en dvd spelare från mds i din format som jag har monterat i lufft intaget i mitten av instrumänt brädan. Jag ser att det är mycke inträse för att montera dvd i bmw med navi så jag ska lägga ut ett kåpplis chema på hur man kåpplar in dvd,äxtra dildskärm och ävan pc. Jag ska bara se när jag får tid till det. |
|
|
Tack för svaret!!!Väntar på mera info om detta :) /Ricke |
|
|
Benny 540: Vi väntar ivrigt på beskrivningen! ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Tjena Det här var kanon intressant eftersom det finns en A/V kanal när man bläddrar på TV:n. Har tyvärr inte lagt nått krut på vart anslutningen finns. Ser verkligen fram emot en beskrivning. Ha det Jonas Live to ride |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.