|
|
|
|---|---|
|
Hej. Min bror var i stockholm och köpte en 325 touring med turbo, kort efter köpet gick motorn upp i temp, vattnet var försvunnet. Den har inte blandat olja och vatten, men vattnet försvinner. Mest troligt är att säljaren laddat järnet, och så har något hänt, men frågan är; Vad? Brukar det vara toppen eller packningen? Om någon varit och tittat på bilen innan vi köpte den och konstaterat att vattnet försvinner, vore jag tacksam om jag fick reda på det (då har jag bevis om att han visste att det var fel på bilen). Bilen gick sönder ca 5 minuter efter att säljaren lämnat platsen.. Och bilen står nu kvar i stockholm (vi bor i malmö..) | |
|
har du tur är det packningen eftersom den inte blandar än. /Per |
|
|
ajaj jobbigt läge,jag ringde på den men hörde då att en kille från malmö skulle köpa den dock sa säljaren att den fungerade utan problem.... Länk |
|
| Hazze: Har du några bättre bilder på din E30 (större)? Har du målat och lackat listerna? Grymt snygg bil!!!! En av de bästa E30 jag sett!!! | |
|
Jo. Det sa säljaren till oss också. Men 4 km ska en bli väl hålla? Till saken hör den att de provkörde endast en kort sträcka, sen stod bilen på tomgång ett tag. |
|
svintoleffe |
Har man otour så kan det vara en vatten kanal som ligger vid avgasröret ochså trycker den ut vattnet den vägen. Då ska bilen bolma en hel del ochså. MVH Leffe |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.