|
|
|
|---|---|
|
hejsan! Finns de någon här från E-tuna som har en M3 E30?? jag har inte sett en M3E30 på länge här i stan. | |
|
Jag känner till åtminstone två stycken i Eskilstunatrakten, men de används nog inte så mycket till vardags... "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Hej! är de någon du känner ??jag skulle vilja komma i kontakt med någon här i stan som har en M3e30 | |
|
Om du går in på Länk och letar efter Esa så kan du skicka ett PM till honom. Webmaster på Länk är också från Eskilstuna. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Jag menade förstås forumet på Länk där kan du hitta Esa. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Hallå hallå :-] här en länk til min icke alltför uppdaterade hemsida; Länk står lite om min bil där.. Vad är du mest nyfiken på om m3 e30` är du på gång att skaffa en själv? vore kul med fler i eskilstuna! :) vill du fråga nått är du välkommen att maila; peter.eklof@home.se mvh Peter Webmaster BMWSC |
|
|
Inte visste jag att du hade en egen hemsida Peter, men nu vet jag det! ;) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
halloj Peter! Jag har kollat lite här på nätet på M3E30 så jag har blivit väldigt intresserad,men jag skulle vilja prov köra o kolla på en Irl men de finns inga till salu i närheten av E-tuna. så jag tänkte försöka få kontakt med någon som har en M3 i närheten av e-tuna så jag skulle kunna prata o kolla på bilen. Du kan malia mej med om du vill angående M3E30 pette67@hotmail.com |
|
| Peter du har en räser M3 ??jag vill komma i kontakt med någon som har en standard M3E30 | |
|
Pette ja det stämmer! ingen gatbil.. byggd för bana...en ändamålsenlig m3:a helt enkelt ;) mvh Peter |
|
Esa |
Min är inte heller speciellt standard längre. Jag säger som peter, ändamålsenlig. Du får gärna höra av dig om du vill. hugelstalund@hotmail.com /Esa Vit svensksåld M3 -89 |
|
halloj Esa! Kör du banracing me din m3 med eller?? hmm att de ej finns någon standard e30M3 här i e-tuna. konstigt. :( |
|
Esa |
Hejhej, ja det är konstigt. Vi eskilstuna bor måste vara väldigt tävlingsinriktade. För min del blir det en hel del bankörning och faktiskt också slalom. Var och en kul på sitt sett. I bankörning blir det mycket köra och i slalom blir det tävlingsmoment. Vad ska du själv använda din till om du köper en? Det är hög tid att köpa en, dom lär inte bli billigare. Åtminstone inte originalare. Jag överlåter åt andra att hålla org. själv modifierar jag min för att dels passa mig bättre och att bli snabbare. |
|
Pette om du kikar på www.m3e30.se kan du se att det finns en till 3:e bil i e-tuna.. om den är original eller ej kan jag inte svara på.. mvh Peter |
|
| Jag vill ha en orginalare*L*för jag vill bara mest glida omkring o köra lite på roliga små vägar kanske;) jag tycker att de är en jävulskt fin bil så jag vill verkligen ha en men man måste hitta en sån man vill ha *S*vet du pris klassen på en E30M3 evo. lll -90? jag har ej sett någon sådan till salu de finns ju ej så många av dom heller. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.