|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Köpte de via bildelsbasen från en krockad m-roadster. 2000:-/paret, japp riktiga m-speglar. Det satt redan sådana på bilen jag köpte, kändes dumt att sitta på dubbla uppsättningar. Mvh Henrik |
|
|
finns en höger-spegel på bildelsbasen nu vet jag :P //Svebba BMW Z Power |
|
|
den har varit där ett tag nu. och den har inget glas. inget att ha enligt mig ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| jao jag har sett den där ett bra tag jag med.. Men om det skulle komma in en vänster skulle det ju bli lite intressantare.. Frågan är då bara vad ett par glas kostar!? vanliga till e36 (t.ex) kostar de ju 645:- styck.. | |
|
jadu...det är bara att beväpna sig med tålamod och vänta till våren. lär dessvärre inte dröja länge innan nån Z broder använder sina 321bhp i överkant och bilen hamnar på bildelsbasen... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
@-li |
Det kostar typ 6- 700 för glas/spegeln (för en sida) ... ni får hoppas på att nån krockar sin m killar ... :)) |
|
har hittat ett biligare alternatil till M speglar för 3400 i ställer för 2x2400 som hos BMW i Solna: Länk ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
nu har jag med hjälp av bubblefish läst lite om dessa Z4 inspirerade gällar och det verkar som att man kan köpa enast en sats som man gör om sina orginal gällar med och då kostar det enast 180 Euro! Oxå, man verkar kunna få en retur på 100 Euro om man sänder tillbaka sina orginal njurar efter att dem har skickar dem nya till en..stämmer detta, ni som kan tyska utan babblefish? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
oj, detta hamnade i fel tråd. tänkte posta det i denna:Länk man är bra slarvig... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
svebba: angående din fråga om glas. det kostar 52 euro per sida om man köpen bara gral till M spegel fenom fmw hemsida ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.