AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
2.076

e34 Vinge!

Sida 1 av 2
St
166
Stålnacke
318i e36 -91
Ne nu är jag trött på att alla tycker att e34 ska vara så diskret!

Jag hade tänkt att dra på en sån här vinge Länk på min! Det skulle ju se fördjävligt ut på en ostylad bil, men det är ju inte min! Ska nog iaf kunna få många blickar på mig!

Men vad tycker ni? Vill ju veta! Tar gärna emot fula kommentarer oxå..
Okej, jag kan med ens säga att jag inte tycker den skulle passa. E34ans baklucka passar inte med den typen av vinge enligt mig. Den kommer se malplacerad ut hur stylad bilen än må vara. För stor och skär sig för mycket mot bilens linjer i övrigt tycker jag. Men om du gillar den, så köp den! Och du har nog rätt i att du kommer få många blickar på dig! :-)

Mvh Carl
St
166
Stålnacke
318i e36 -91
Har oxå klurat mkt med bakluckan storlek osv.. Men det ska nog gå! :P
Dark Rider
Go for it!!
Klart som fan att du ska dra på den om de ä de du känner för!
-Daniel-
tycker den där vingen på vilken bil som helst är snuskigt ful men jag är helt för stora vingar på e34 kanske den här passar bättre?
Länk

funderar på en sån själv faktiskt
Ta med fallskärmen om du skulle råka lyfta...

syn och säga att den är diskret,, men race är det iaf! och det gillar vi ju!!!
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Stålnacken: Kom igen nu, fäll ner pungen och landa... Vad i helv*te ska du ha den på en 518 för... Du lär ju inte komma upp i sådana farter att den lär komma till andvändning ändå :=) För något annat ändanmål än downforce skulle den ju inte kunna va till för, för den är ju ful som stryk redan innnan du sätter den på bilen...

Iofs, ser din bil redan ut som en fast & the fourius kopia så är det nog försent att rädda den, så släng du på vingen och bort med BMW Emblemen o dit med Mitsubishi märke (alternativt nån annan jappsmodells märke)

Sorry men slänger du på den så är du en skam för märket... :)

Detta är ju dock högst min personliga åsikt, sen gör ju du självklart vad du vill med din bil så gör jag vad jag vill med min... Vi bor ju i ett fritt land sägs det ju...

--------------
Min E30: Länk
St
166
Stålnacke
318i e36 -91
deejaywasp: Jag har själv sagt så där till många, men va faan lixom vill att det ska hända något nu!
Bilen står ju bara i garaget nu för att motorn håller på att renoveras och vässas. Så när man tar ut bilen på Skövdes gator i vår, vill man ju värkligen att folk ska kolla på en... Då måste man ju vara lite speciell och tuff!
Att det är en 518 spelar ingen roll, en liten 1.8 går värkligen att ruska upp det vill jag lova! Har haft ett sånt flyt med alla kontakter osv..
St
166
Stålnacke
318i e36 -91
-Daniel-: Den dära vingen tycker jag gär ruskigt full!!
-Daniel-
smaken är väl som baken...personligen skulle jag aldrig sätta på den vingen du funderar på någon bil alls....tror till och med en riskokare förtjänar ett bättre öde än att ha en sån där vinge sittande på bakluckan
St
166
Stålnacke
318i e36 -91
Jaaa, du har redan sakt det och jag säger det igen, smaken är som baken...

Men bilen kommer iaf bli ögongodis!
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
den var ju bättre än den första...

--------------
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
den var ju bättre än den första...

--------------
Bl
211
Blackrose
520iA Touring -93
Har du skaffat Start o Landnings-tillstånd?
Pilot-cert??
St
166
Stålnacke
318i e36 -91
Haha! Blackrose.
Har du inte lärt dig något om down-force?
Skriv istället bara att du tycker det är fult.
klart grabben ska ha en fet aluvinge.. :)
jag säger som många, då det tåls att upprepas, smaken är som baken!

jag själv skulle nog ha satsat på en något mer diskret vinge, tex. denna från realcar: Länk
Bl
211
Blackrose
520iA Touring -93
Stålnacke: Vet mer om vingar än du kan ana, har jobbat med flygplan i över 20 år!
Vet oxå var de ska sitta, på flygplan! ;)
St
166
Stålnacke
318i e36 -91
Haha. Okej Blackrose. Då kasnke du oxå vet att det du bablade om inte behövs för att ha en sådan vinge va?

Draedon: Hade en sådan vinge men den blev stulen :(
Annars så hade jag låtit den sitta kvar istället. Men nu så har jag andra planer.
jag blir så arg! kan inte folk KÖPA delar till sina bilar istället för
att "stöldstyla"!? usch..

St
166
Stålnacke
318i e36 -91
Ja! Fick jag tag på han så skulle han få lära sig en läxa!
Bl
211
Blackrose
520iA Touring -93
Med de vingar ni pratar om här känns det snart som om det är dax för pilotcert för framförande av dessa bilar!! ;)
Kommer att bli dyrt för er grabbar...landningsavgifter tillkommer ju oxå! :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.