|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Finns en bild längst ner på sidan 2 här: Länk PDF-format dock. |
|
| starre: Det är en demo-bil som står i hallen och som inte varit ute så mycket. Finns ej på någon lista. Det är en -04. | |
|
Jag skulle säga att ett prisavslag på 20% är rimligt, under förutsättning att bilen är i felfritt skick. My Bimmer is my mistress |
|
| FYI: Nu ligger det en "SÅLD"-skylt på S4:an. Nu skall vi se vart vi skall göra av M3:an. :-) | |
|
cyberkallen: Jaha då blir du kanske utesluten från autopower snart:))))) Eller så kör du med M3 på sommaren och S4 på vintern...... |
|
| starre: Skall kolla med frugan om jag får behålla den. ;-) | |
|
cyberkallen: Snäll fru i så fall:)))) |
|
|
cyberskallen: Vad ska du ha för M3an? :o) |
|
| acey: Gissar att inbytespriset ligger på 400-450'. Slår du det så är den din. ;-) | |
| hur långt har din M3:a gått? Fin bil! | |
|
acey: Lite sugen:)) cyberkallen: Du får skicka en spec och bild på din nya sen/Tack |
|
|
För en bil i normalklass ca 250.000 så drar dom av 10 % då har bilen gått 700 mil så blev det för mig när jag köpte en demobil 320 E46 -99. |
|
| Jag fick drygt 15% rabatt på en bil för ca 320' med 0 mil på mätaren och 1,5 mån i bilhallen, så nog har dom helt andra inköpspriser på dessa bilar! | |
| Min 520i köpte jag som demobil. Den hade gått 520 mil ungefär då och då fick jag 65.000 SEK lägre pris (ingick även lite prutning i det priset och en inbytesbil från min sida) jämfört med samma bil och samma utrustning (sportstolar, businesspaket och komfortpaket) sprillans nytt. Det blev ungefär 18,5 % billigare alltså. | |
| Jag tror att du ska komma ganska nära om du räknar bort priset för extrautrustningen - men räkna med att den är mer sliten än om du själv tassat fram med den. Jag köpte en demobil en gång, som jag iofs på garantin, fick reparera en massa motor på. | |
|
Jag tror aldrig att jag köper en demobil igen, trots att jag inte hade några problem med min. Dom körs inte snällt. Jag krävde att dom ställde undan min bil efter 450 mil mot avtalade 700 mil, då jag på vägen till BMW mötte min bil med en tonåring med bakåtvänd keps och flickvän komma körandes i ca 90 på 50 väg... |
|
| Det kan inte ha varit en rolig syn! :( | |
|
acey: Jag har sällan synts mer förbannad än när jag travade in på bilfirman och talade med chefen... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.