|
|
|
|---|---|
|
Igår köpte jag en 520 iA -90 och for hem med den glad ihågen, Lite småfel var det allt, men det största felet uppenbarade sig alldeles nyss, nämligen att vindrutetorkarna inte fungerar! Jag har kollat säkringarna och dom är hela, frågan är: 1) Var sitter torkarmotorn? 2) Var finns reläerna som eventuellt hör till torkarna? Tips mottages tacksamt! (Det regnar just nu och jag behöver ta mig hem från jobbet om några timmar!) /JL | |
|
Reläer finnes under baksätet till vänster, samt under huven över framskärmen, kolla forumet där står det mera! kör försiktigt! Daniel |
|
| Nu har jag kikat på andra trådar här på forumet och fått ovärderlig hjälp! I mitt fall var det "huvudsäkringen" vid batteriet som var trasig, hur den nu kan gå sönder? Det tyder ju på att nåt ändå är lite fel? Och har någon ett bra tips hur man får upp höger bakdörr, jag kan inte rubba låsknappen, den är i låst läge och dörren är barnsäkrad så den går inte att öppna inifrån.. Tips? | |
|
Du måste lossa klädseln för att komma åt och hhitta felet, det går även om det är lite marigt med låst dörr. Samma problem fast på en E32: Länk E34 framdörrar: Länk , Länk Även om inte E34-bakdörrarna är exakt beskrivna i dessa länkar, så kan du nog lura ut hur du ska göra. Lycka till! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Detta är i sanning ett fantastiskt forum! Råden och tipsen kommer ju så snabbt! Tack alla hjälpsamma! /JL |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.