|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Saverman: Förvirrande samt fel! Såvida inte de vill skilja sig från resten av världen. BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
De är iof så att 135an har ersatt m v72 på tillvals listan över fälgar för e46. Så de kan ha uppdaterat bilden men inte texten. BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
Bmw ludde |
De snyggaste fälgen enligt mig kommer från BBS. BBS lemans ---> Länk (men ruggigt dyr) |
|
Ludde: Då gillar du de här : Länk BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
wendtan: Den bilen är helt oerhört smakligt utrustad. Den inredningen gör ju att man smälter direkt. Inget fel på din bil heller precis. ;) |
|
|
Håller med om att BBS LM är den hårdaste av de hårdaste fälgarna... Dock tycker jag att M 135 dubbeleker passar bättre på en "standard" BMW typ 320, 325, 330. Kolla bilden längre ner i wendtan's länk: Länk (en faceliftad e46 coupe med just M 135 fälgarna :)) /Wille |
|
|
Wendtan: Ja, fälgen är på bilden men det står M V Spoke 72. Iofs står det ju M Leather Steeriong Wheel på bilden bredvid som för den delen visar en bild på hjulen och fronten! Britter! haha Men för att klargöra: 135:an är läckrast! |
|
| wendtan: grymt snygg E46 :) | |
|
Haglund: Den bilen är en klar förebild ur styling synpunkt om jag säger så. :) Jag personligen tycker nog att M135 passar bäst på facelift coupe, och är inte riktigt lika lyckad på icke facelift coupen. De är dock så att M V72 är en tusenlapp dyrare än 135an per fälg. Varför vet jag inte. Räkna ut att en uppsättning M135or skulle gå på 13 kkr med clubrabbat. (20%) Utan däck då. BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
P3R: Syftar du på min 330ci eller på Daniels som den tyska killen heter? BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
rallyante |
bbs challenge 19" är som gjord för e46 karossen. finns en 330 cab här i gävle med sådana fälgar, SÅ JÄVLA SNYGGT!!! |
|
BBS Challenge är en snygg fälg, men den är i mina ögon ganska vanlig. iaf i skåneland. För min del lutar de mer o mer åt 135M till våren faktiskt. BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
Ojojoj..den tyska svarta 330´n väckte ha begär.. Tycker Breyton magic racing 19" som wendtan skrev tidigare är ruskigt snygga. //Roffa --- Min BMW - Länk |
|
| Breyton är grymma!! | |
| BBS RC | |
| På M3:an sitter ssr gt3 som gjutet Länk | |
shqiptar |
damn va sexig bil, den svarta tyska e46. alban power |
| BBS Challenge 19" äger på e46!! men då får man väl sänka den 10 cm också:) | |
|
Håller med tobbeh! Därför ligger det en uppsättning nere i källaren och väntar på bil :) Dock ska den inte sänkas 10cm ;) /Johan |
|
|
HRE 841R eller 847R om man hade RIKTIGT mycket pengar. Men nu fick det bli BBS Challenge och jag är väldigt nöjd. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.