|
|
|
|---|---|
|
Länk BMW hamnar inte på listan!! :) Kanske är de svårare att öppna?! =) | |
|
Kanske för att BMW ägare i regel enligt media är knarklangare, heroinmissbrukare, rånare och småtjuvar :) och tjuvarna vill ju inte stjäla saker för sina arbetskamrater.... På det sättet är ju media bra... -------------- Min E30: Länk |
|
|
De kanske har insett att det inte finns något att sno. För efter att ha betalat bilen och försök att hålla den i drift finns det inte pengar till annat:-) BMW är ju så dyra att köpa och så dyra att äga... |
|
|
hahaha 2 bra raka svar! ILiveToRide där fick du till det :)) |
|
-BeeMWe- |
Schaaaa nu under vintern låser jag inte min ens hehe. Kolvarna fryser fast juh :) |
ormen |
mina E30 o E34:or har de varit på en hel del, men aldrig lyckats öppna dörrarna, bara förstört lås, plåt, handtag osv., amatörer? Proffsen skulle nog inte ha problem, men vad ska de med en gammal bumse till? Har för mig att för länge sedan visades i Trafikmagasinet där Glenning o co. hade väldigt svårt att ta sig in i en E34.... En likadan lista fast med skadegörelser skulle nog bmw toppa? |
|
har inte bmw nåt som kallas för "dead lock" ? man vrider lite till på nyckeln och så frigörs låskolven så att den bara roterar om man skickar in en skruvmejsel eller nåt i den stilen? // Erik ---- Hellre 4wd än Fwd! :-) |
|
| Jag inbillar mig att genomsnittstjuven tycker att det är för jobbigt med deadlockade dörrar (vem vill krypa in i bilen genom rutramen?), integrerade stereos, startspärrar och larm. Personligen deadlockar och startspärrar jag ALLTID, även om man "bara ska in och köpa en liter mjölk" och lämnar ALDRIG mobiltelefon, kamera eller andra värdesaker i bilen. På sin höjd får den som gör inbrott i min bil med sig två-tre CD-skivor och en isskrapa. Dessutom har en gammal 7-serie inget större värde, så det är nog ingen som orkar bärga bort den heller, om de skulle lyckas med det. :) | |
|
Min förra E36 cab fick stå ifred, förutom att de en gång tog antennen för att bryta in sig i Opeln bakom... Den nuvarande cabben lyckades de inte komma in i, trots förstört dörrlås och uppskuren sufflett! ___ BMW CS #5221 |
|
| Svart att ta sig in i en e34a? Icke! Hade inbrott i bada mina en gang, laskolven pa ena och rutan pa den andra. | |
| Men ett larm i bilen skrämmer idioterna.. Så ingen som vill stå där med mejsel och bryta när det piper som fan! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.