|
|
|
|---|---|
|
Hej grabbar och tjejer jag undrar om det är någon som har erfarenhat av att byta stagen som sköter vindrutetorkarna? En (kula) hoppade av som går från motorn till torkarna natuligtvis när man behöver dom som mest (sallt slask) försökte få tillbaka den men den verkar vara slut den vill inte sitta kvar. Dom spar tydligen dom från bilskrotarna 600 kr för alla stag utan motor. Är det bara att trycka dit dom ny? Tacksam för svar/ Micke.E | |
| det är ett problem på E34 att torkarna blir glappa..det finns en komplett renoveringssats den kostade 1800 men hörde den stigit till 2 lapp | |
|
Så det här med att köpa på skroten är inget du rekomenderar då? Det kanske pajar snart igen! MVH Micke. E |
|
|
Stagen är inte så dyra originl om du bara ska ha ett stag. Är kulan slut så låter der ju inte som du behöver byta hela rasket. Tror jag betalade 150 kr för ett stag. Det dyra är aluminiumklumpen som axlarna går igenom.... --- Always Diesel |
|
| Det går att köpa allt komplett för 2200:- hos BMW nu, jag ringde igår. | |
| Hygglig prishöjning det kostade 1800 förra året | |
|
Det gick att köpa just det staget jag behövde löst men det var det enda annars är det som Bimmerante säger det är bara att köpa hela rasket. Tycker det är dåligt av BMW att inte kunna sälja lösa delar allt tillverkas ju styckevis men det är klart dom vill ju tjäna penngar som alla andra. MVH Micke.E |
|
| Staget från motorn kostar typ 26:- på Bmw och det går från motor till vänster torkararm. | |
|
46,40 + moms i Avesta men han är dyr på allt, köpte i dag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.