|
|
|
|---|---|
|
Är 535 diffade orginal?? vilka Bmw är det och vilka är det inte... tror inte min är det... men har för mig att den borde vara... Mvh Robert Stort och brett | |
-BeeMWe- |
Hade för mig alla 535 var det? |
|
tjena vad jag fått höra så var diffad bakaxel på 535 extra tillval så det är inte alla som har diffat nej. mvh jonas Att gasa e bra. Att gasa rätt e bättre |
|
|
ok... det blir till att testa... Började fundera över det idag... var halt en sträcka och i backspegeln såg det bara ut som ett däck som spann... Stort och brett |
|
|
Det var tillval. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
| Sväng och gasa fullt.... gör den en snygg pirruett så har du DIFFBROMS... Går den bara runt runt i en i en jämn ring så har du det inte... | |
|
Eh... det är inte så svårt att få en 535:a att slänga runt direkt. Hissa upp bakvagnen och se om båda bakhjulen snurrar åt samma håll, då är det diffbromsat. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Den är inte diffad :( Trodde alla 535 var det... lite konstigt att en bil med så pass effect inte är det... när man ändå har automat... något som man behöver vintertid... till och med volvo tråkfyrtio är ju det ihop med effect och auto... |
|
|
Köp E28 535/M535i ,den har diffbroms som originalutrustning ;) Mvh Janne. |
|
|
enklare att köpa en m5 diff då ;) /mvh jocke - www.raceinorr.com - |
|
|
M535ORNA E28 hade diff orginal E34an har det som tillval BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.