|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet vad low Beam står för`? 525IX | |
| Halvljus! | |
|
Ehh Dum fråga kanske Men mitt Högra halvljus Går hela tiden Vad kan det vara för fel? 525IX |
|
|
Low Beam är dimljus. BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
Wendtan - nu sa du väl ändå fel? :) 525 IX - Finns inga dumma frågor. ;) Går lampan sönder hela tiden eller det "bara" glapp i den? |
|
|
Liste: Du har rätt. Vid en snabbare sökning så ser jag att low beam är halvljus. De roliga i kråksången är att när jag fick de meddelandet i min e36a så hade jag ett trasigt dimljus och inte halv ljus. De måste varit fel någonstans. Ursäktar mig. BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
De var glapp i den Tills För några dagar sen Då den helt slutade att mata Sröm 525IX |
|
|
525ix: Så om du mäter med en multimeter så finns de inte ström fram till lampan? BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
Exakt 525IX |
|
|
Har du ström fram till säkringen då? BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
Låter som LKM:en håller på att ge upp, det brukar bli glapp i dem. (Lichtkontrollmodul på tyska = ljuskontrollmodul). Det finns många mekartips på nätet, här är några: Länk Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
ja ström Fram till säkringen finns Men jag skall testa att gå igenom Lkm:n tack för hjälpen 525IX |
|
|
På min E32 hade jag glapp i kontaktstycket vid lampan, symptomen blev glapp då och då. Kan vara värt att kolla även detta. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag hade problem med att halvljuset inte funkade för några veckor sen, det visade sig vara kontakten (på kabeln) vid lampan som ärgat sönder. När vi grejade passade även kontakten till positionsljuset på att ärga sönder. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.