|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är intresserad av en 320i coupé- 94. Grönmetallic. ca 18000 mil. Utr: *SCHiin (saffran) *AC *Farthållare *Fällbart baksäte *Mitt armstöd *Motorvärmare *16 alu, sommar och 15 alu vinter *Ingen servicebok, iaf inte när jag kollade på den Står på firma. Har nu en MB 200-88 Mörkgrå metallic, 23000 mil Utr: *Webasto bensinvärmare *Motorvärmare (el) *Drag Vad skulle du lägga mellan? Funderar på att sälja MB´n privat. Så jag vill gärna ni betala rent också? | |
Bumsefar |
Hej Vet ej vad MB:n står i men de brukar vara dyrare än motsvarande 5-serie. 20-30' kanske?? 320:n skulle jag ge 40-45 MAX. Oki, den har skinn (visserligen gult men OK), ac, farthållare, men saknar det allra viktigaste: Serviceboken med stämplarna. Den är alltså med största sannolikhet skruvad och är i mina ögon därmed lika lockande som ett par svettiga strumpor :-) Kolla vad firman har för föklaring varför den fattas, de kan vara ganska skrattretande :-) Även OM den mot all förmodan skulle vara OK så får du tänka på att den svårsåld den dagen du väl skall sälja den. Nej, tipset är att välj ut en med dokumenterad service, finns så många fina E36. Lite dyrare kanske men billigare i längden. mvh//Kristoffer BMWCS #04198 BMWCS SYD |
-BeeMWe- |
Mörk bil med saffransskinn anser jag nog vara ganska eftertraktat på marknaden. Tror jag nog skulle kunna sälja den coupén för 55 men skulle inte ge mer än 45. |
| -BeeMWe-: Med sådan avans så borde du ju köpa och sälja bilar privat. | |
-BeeMWe- |
Vem har sagt att jag inte gör :) |
|
Var är ni alla värderingskillar?? Simon och co!!!!! |
|
|
-BeeMWe-: Du har alldrig funderat på att bli bilhandlare, förresten vad var det du fick för din E30 cab.... Jag måste bara få höra det igen... -------------- Min E30: Länk |
|
-BeeMWe- |
deejaywasp: 56 papp, en tusing mer än vad jag slog vad om med folket här. Och inget skinn heller haha. Aja det var en bra bil också. Bra köp om han tänkte ha kvar den i några år, lär inte blir några reparationer på den. |
|
Skulle tro att herr BeeMwee har hamnat rätt i värderingen. Bilen är 10 årsmodeller gammal så att det saknas servicebok är inte konstigt, kanske tom ganska vanligt, men naturligtvis en nackdel. Väldigt välutrustad 320 coupé verkligen, dock är 320 inte någon speciellt popurlär modell. Skulle råda dig att satsa på 325 eller ännu hellre 323/328 för att enklare kunna sälja. 318is finns också, dock är de i regel extremt överskattade rent prismässigt. /Simon |
|
| Tackar för alla svar!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.