|
|
|
|---|---|
|
Fick denna länken av ägaren till Speedfreak. Länk Knappast rättvisande när vi alla vet att BMW borde ligga i topp :) Nu ber jag om er hjälp att ställa ordningen till rätta igen. Min 528i Touring Länk | |
| Om vi snackar nya fem serien så röstar jag på Nissan | |
|
Det är inte specificerat :) Min 528i Touring Länk |
|
|
Nu är det då rätt ordning. =) MVH Morgan. |
|
|
Bättrade på statestiken lite jag med :) BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
Den räknar inte uppåt... 84 röster totalt... jag har röstat 5 ggr... fortfarande 84 röster.... 4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste! |
|
|
Det funkade visst :-) 4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste! |
|
|
men detta ger ju inte nån röst i själva omröstningen. Spead freak är inte nån av dem som få lägga röst i själva tävlingen. däremot var Aftonbladet röstberättigad. dem hade liknande omröstning och där vann 5 serien klart. när väljer man årets bil? eller är det skaske klart? i så fall vem vann? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
|
Den riktiga tävlingen är redan avgjord tror det blev Fiat pungo som vann.men speed freak skriver Which car "should have been" European Car Of The Year? ---- Länk |
|
|
Självklart så är jag medveten om att detta inte är "på riktigt" jag ville bara bättra på BMW´s statistik :) Och som det ser ut nu så vinner bmw på en nissan sida :) Bra jobbat alla som hjälper till. Min 528i Touring Länk |
|
|
Dags att rösta lite snabbt för att återställa ordningen. Min 528i Touring Länk |
|
|
Z3c, Aftonbladet är heller inte röstberättigade i Årets bil, tack för det, då slipper vi XXXXXX Collin! De svenska journalister som sitter med i årets bil-juryn är: Lasse Holmström (Sydsvenska dagbladet) Elisabet Sterner (Vi Bilägare) Dag E Hogsten (Teknikens Värld) punkt slut :) PS. Hur XXX kan någon rösta på den där vedervärdiga Nissan:en?DS. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Som ni märker så har den pollen plockats bort, Det sved förmodligen att bmw van på en nissan sida :) Min 528i Touring Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.