|
|
|
|---|---|
|
Har precis köpt en ny bmw 3 serie Touring. Jag valde att inte köpa HK-systemet till bilen för att jag tyckte att det var aldelers för dyrt för det man fick. Jag tänkte nu istället sätta in ett ljud system hos någon bilstereo installatör istället. Nu vill jag ha tips på BRA installatörer som finns i Stockholmsområdet. Tack på förhand OBS! Det måste vara någon som kan sin sak för jag är ruskigt kräsen och vill att det skall vara BRA ljud och mycket snyggt installerat. Jag har dessutom råd att betala vad det kostar för att få en grym installation. | |
|
Ring Gumperts och prata med Pasi. Mvh Jonas.N /////Alpine & Macrom |
|
Robsarve |
Pasi på Gumperts vet vad han gör, de är dessutom vana med såna kunder som du. PM-shopen är oxå duktiga, särskillt om du är ute efter något mer iögonfallande. |
|
Se bara till att de har erfarenhet av BMW E46 eftersom det skiljer en del ifrån tidigare BMW modeller om du har tänkt att behålla delar av kablage och standard huvudenhet. /RS2 |
|
|
Tack för svaren. Finns det fler förslag? Ni som har E46 Touring vilka har ni instalerat hos och med vilket resultat ? |
|
| Installationsproffsen på Ynglingagatan. | |
|
Stoffe på Dialect/Streetsound i Upplands Väsby mvh Rutger |
|
|
Håller med Kane: Perka på installationsproffsen vet vad han sysslar med. Kör dessutom BMW. Mycket trevlig och sympatisk dessutom Automat är bekvämt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.