|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Så då har man beställt däck.. Får dom monterade i morgon. Hakkapelitta 235x60x18 dubb. FSRacing; Jaja, du vann:-) Höll på att glida rätt inn i en bil i morse igen på blankisen, så att jag måste kasta mig upp på trotoaren. Då gav jag upp och ringde och beställde dubbat! Hoppas verkligen dessa är värd pengarna. Fick dom riktigt billigt i norge. 9400 med allt inkluderat. Får ordnar med spacere på 2 cm och bultar samtidigt så bilen ser ut som folk. Tack för all hjälp i denna tråd! PS. Ingen som vill köpa en uppsättning kanon däck från Michelin här?:-) Som nya!! DS Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
hehe lycka till och hoppas dom fungerar bra för dig. Ska bli kul att få höra hur du upplever skillnaden. |
|
|
Wow! Satte på Hakkapelitta 4(nya varianten som kom i veckan) 18" dubb idag. DET var bra däck det. Helt underbara. Lite väl mjuka kanske, men kanon på alla väglag i snitt tycker jag. Rekomenderas! *Helårsdäck är tragiskt* Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.