|
|
|
|---|---|
|
Fna vad jag har dragit, skaka, lyfta som en tokig på mina nackstöde bak utan någon resultat alltså de sitter hård som i helvete,,, Är ni säkra på att det inte finns någon skruv som håller de på plats??? Hjälp.... M.V.H Mauricio | |
|
Du ska vrida de två stora plastskruvarna som håller plastramen 90 grader. då lossar ramen. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag hittar inte de här två plastskruvarna som du pratar om....?? Ska de vara inne i bagageluckan kanske???.... Men om det är så varför det finns personer som säger att man ska bara dra ut då???? ja ja hoppa hitta skruvarna i allafall... M.V.H Mauricio |
|
|
Hissa up nackstöden så mycket det går. Där nackstöden går ner i ryggstödet sitter en plastram med två plastskruvar, lossa dessa. Nu är det bara att göra ett kraftigt ryck rakt up så lossnar nackstöden. Lycka till! |
|
|
Man behöver inte alls lossa plastskruvarna först. Det är bara att rycka nackstödet rakt upp. Mvh //Swempa |
|
| Stämmer nog, var länge sen jag gjorde det. | |
|
tjena o varför ska du ta väck nack stöden?? e de inte eletriska?? mvh //m5 micke M5 THE REAL POWER |
|
|
Elektriska det har jag aldrig hör om!!!! alltså alektriska nackstöd??? MEn jag vill få bort de för att jag ska byta högtalare i hatthylan!!!!! M.V.H MAuricio!!! |
|
| Ja har!! Elektriska alltså. | |
| Jag har bara elektriska nackstöd i framstolarna=( | |
|
Hur fungerar de här elektriska nackstöddet?? |
|
|
Knapparna till nackstödden sitter i soffans nedredel , en på varje sida. Annars inget särskilt. När man plockar bort soffkudde måste man koppla bort de. Thats it. P.S. Annars en jävla källa till problem, om de krånglar, omöjlig att felsöka, nästan. Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
jag har både bak o fram M5 THE REAL POWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.