|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Schumacher stal/lånade en bmw moped/skooter för att ta sig tillbaka till till pit-området vid ett av förra årets grand prix. Han litade inte på någon italiensk smäck moppe :) BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
Berga, du verkar ha noll koll. Falco är högst levande och hade spelning i Stockholm på Tirol på Austrian Airlines fest tidigare i höst. Fast kan är han stendöd när det gäller karriär så det stämmer lite ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
|
Falco kanske är en modern Jesus som återuppstått bara för en spelning på Tirol.Själv är jag helt nollad men vem är Jan Emanuel? ---- Länk |
|
haimaul |
Z3C: Falco är jättedöd. Dog 1998 i en bilolycka i Dominikanska republiken 1998 enligt en pretentiös och officiell hemsida. Du måste ha sett en bootleg-Falco på Tirol! ;) Europeiska bilar är kultur, allt annat är transportmedel. |
| Bayern München: Jan Emanuel är en rockig politker som var med i Robinson. Tycker han är rätt "egen" faktiskt, kul kille! | |
|
Chandler i "Vänner" kör Z8 privat, när han inte krockar med sin 911:a. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Oavsett om Falco lever eller inte är förarplatsen i en E24 ingen dålig plats att lämna in på... :-) MVH, E38B12 |
|
|
Z3c 4 ever: Jag har i alla fall mer koll än dig. Falco har gjort bl.a. "Rock me Amadeus", "Der Kommissar" och "Ich bin zerissen". Han gjorde någon skum men i mina ögon bra blandning av rock och synthpop. Men nu är han väldigt, väldigt död. E38B12: Där har du rätt! E24:an är en helskön bil! (Som de flesta BMWs, men ändå). /Berga BMW - Beste Marke Weltweit. |
|
|
Hmm, "Haimaul". Du får hela poänget i den här tråden. Har kollat runt lite, och Falco dog, som du säger, 1998 i en bilolycka. Ber om ursäkt om jag verkade otrevlig Z3c. Man ska inte kasta sten i glashus. /Berga BMW - Beste Marke Weltweit. |
|
| Scott Weiland kör BMW. Weiland är sångare i Stone Temple Pilots och Velvet Revolver. Var nyligen i trubbel med rättvisan efter att ha tappat kontrollen över bilen på Melrose Avenue i Hollywood, och kört på ett par parkerade bilar. | |
|
Leif GW Persson såg jag här om dagen i en e46 coupé ( ej m3a ). _________________ I verkligheten är jag perfekt, men det är sällan jag är där. |
|
| ingen kändis men man använder ju bmw i stcc numera som safetycar | |
| Ralf Schumachers allra första körning var med en BMW Alpina B10 BiTurbo... lånad av en kompis... | |
|
even_s// Med tanke på Weilands drog problem borde han gå istället:) |
|
| Såg senast igår Magnus Uggla i en svart 645Ci Cab. Så nu vet ni det också ;) | |
| Mathias fredriksson längdskidåkaren kör m3 smg e46 | |
| det är nån kung i arabländerna nånstans som kör en vit 750il e38 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.