|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
\\\M 325i ZENDER/// |
nån som vet? vet att beckham har/hade en bomb säker X5... MVH --- 325i M Zender(e36) 318is(e36) |
|
Where do we begin... finns många... Pierce Brosnan har/hade en 850CSi Joan Collins körde M635CSi på åttiotalet... hjälp mig nu alla! |
|
| 2PAC blev skjuten i sin 7 serie... | |
|
Såg att Ozzy hade köpt en ny 7-serie i ett avsnitt... var ganska kul att se honon "snacka" med röststyrningen... --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Ozzy kör X5. Tomas Ledin kör BMW. Runar kör E39... Magnus Uggla kör E46 |
|
| Carl Gustav den 16 kör väl M5E39 | |
| Tomas Ledin kör förutom BMW en Jaguar XKR, jag antar att det är finbilen. | |
\\\M 325i ZENDER/// |
ljungberg kören m3 e46 som han krocka me:( MVH --- 325i M Zender(e36) 318is(e36) |
|
LOK sångaren , kör väl en z3:a med "Viperränder" . // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Z3M satt han i när jag körde om honom =) Schnelle fart, Härliche fart. |
|
|
Jay Leno har säkert en. Och precis som ni nämnde där uppe så kör Ozzy (eller snarare åker=) ) X5 |
|
|
Falco, en österrikisk sångare, körde ihjäl sig i en 635M på åttiotalet någon gång. /Berga BMW - Beste Marke Weltweit. |
|
Bumsefar |
Hej: -Notorious B.I.G, skjuten i sin kromstylade E38 -Mauro Scocco 330Ci -Magnus Uggla d.o -Agneta Sjödin 318 E46 -Baren-Meral (kan diskuteras om hon platsar här...) E46:a -Osbournes har väl även en X5 4.6iS? -Gamla franska 80-90-tals fotbollsproffset Jean-Pierre Papin hade en uppsjö. -Göran Persson vet jag blev stoppad för fortkörning när han körse/åkte i en BMW med två säpo S80 efter sig. Han förklarade det med att "Bilen går så tyst och fint så jag märkte inte hur fort det verkligen gick" mvh//Kristoffer BMWCS #04198 BMWCS SYD |
| Kungen har väl haft en m5 e28 som var till salu för ett tag sen...eller om det var hans vakter som hade så fin jobbar bil! | |
Bumsefar |
...kom nu på att Mike Tyson hade en 750 på 80-talet. Även den kända sångerskan Sarah Bernard hade en 502:a samt Elvis Presley hade ett exemplar av den kanske allra snyggaste BMWn som gjorts, nämligen 507:an mvh//Kristoffer BMWCS #04198 BMWCS SYD |
|
Som kuriosa kan nämnas att Magnus Ugglas gamla M3 cab '98 (Länk är med i den eminenta filmen Getaway in Kista. :) ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
Värdelöst vetande: Den gamle rumänske diktatorn Ceaucescus äldste son Nicu körde Rumäniens då enda BMW på 70-talet. 330 My Bimmer is my mistress |
|
|
Prins Bertil hade en silver BMW 3,0 CSI 1975 som jag provkört när den var till salu. Håkan |
|
NOLL7NOLL |
Jan Emanuel: hade en svart 325 som han sålde och man fick 1000:- rabatt för varje repa man fann i lacken. |
NOLL7NOLL |
Han har iof samma kändisstatus som Meral (Baren) så han kanske inte får vara med |
|
Undrar vilka okändisar som kör BMW? Annars så tror jag att Peggen och Schumacher har kört BMW någon gång =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.