AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
863

BMW i Östersund

je
115
jewe
740 -95 uttagen 96/10
I bland är det extra roligt att köra BMW, och det är när man har problem med bilen! Jag menar inte att det är roligt när sakerna går sönder, utan det jag menar är servicen och på det sätt man blir bemött på när man har problem med bilen. På Ivars bil (Återförsöljare åt BMW) här i Östersund blir man alltid vänligt bemött och intresset av att hjälpa till finns, även fast man inte ska lämna in bilen för att få felet åtgärdat.

Hur är det med servicen på andra orter i landet?
852
Sörpan
325xi -02
Kan bara hålla med vad gäller Ivars, reservdels-Uffe har en ängels tålamod med mig! :))) Mycket trevlig kille!

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Kan bara tala gott om Uffe jag med på reservdelsavdelningen! Har flyttat från Östersund sedan några år men handlar fortfarande där, bättre service får man leta efter!!
be
745
beamer
BMW 320/325 E30 -84
Bara att hålla med! Brukar dock göra min service hos Bilhuset.
je
115
jewe
740 -95 uttagen 96/10
Är det bara i Östersund dom är bra????????????
Gofa
det är där man får bästa servicen
tycket att Borgs Bil i Stockholm är den mest serviceinriktade BMW i Stockholm. men det är kanske för att dem är så små? i Solna har nog storleken stigit åt huvudet på en och annan kundmottagare...dessutom är ju privatkörning av kunders bilar inlämnade på sevice/reperation rätt känt fenomen i just Solna ( kolla respektive trådar om det)

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Har inte lämnat in min på Molin Bil i Sundsvall ännu så jag kan inte uttala mig om service på så sätt men ute i hallen så är de väldigt tillmötesgående och trevliga.

//Thorssa
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.