|
|
|
|---|---|
|
Den har gått 9500mil, svensksåld,manuell,bensin,sedan ESP elektronisk Antisladdsystem, El taklucka, Xenonstrålkastare, Parkeringshjälp PTS, Radio, Kassett, Soundsystem, Automatisk luftkonditionering ACC, Färddator, El uppvärmda framsäten, El manövrerbart framsäte, Sportsäten, Delbart baksäte, Träpaneler i ädelträ, Gardin bak, Skidsäck, m sportpaket II,komfortpaket,Eltaklucka glas gardiner sidoruor bak,Shadowline,M aerodynamik paketanpassad antrasit innertak | |
|
Länk? Pris? Mvh |
|
-BeeMWe- |
Nån tusing under 200 papp var det har jag för mig. Mörkgrön. |
|
Länk pris 199 900 Tack för svar! |
|
|
Jag tror inte att den är svensksåld med tanke på regnummer och att den inte har mulifunktionsratt. /T.P. |
|
|
konstigt .. har en vän som har ringt om den å då sa dom det .. Ska ringa imorgon och kolla Tack! |
|
|
Som TP säger är jag övertygad om att bilen ine är svensksåld. Det sälj nämligen inga bilar här utan multifunktionsratt. /D |
|
| Svensksålda BMW brukar ha lyktspolning.. Alltså: antingen ljuger man eller också fel bil på bilderna.. | |
|
uppfattat är 200 000 kr för mkt? |
|
|
Nej det är nog vad man får räkna med...... Jag sålde en liknande med mer utr samt färre mil fick bara 192... |
|
|
FYI: Den är direkt importerad enligt sökning på förs. bolag.....för dyr! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.