|
|
|
|---|---|
AndreasW |
Nån som har några erfarenheter av piper kross filterna ? Hur är dom jämfört me KN i ljud o effekt? |
|
Låter mer, mindre effekt. Så är det generellt när man jämför skumgummifilter med bomullsfilter. Piper Cross har jag hört endel mindre bra om. Gå hellre på RamAir om du vill ha skumgummifilter. Get in and sit down, shut up and hold on! ///M Power |
|
David E 30 |
Hmm... Jag har ett Pipercross-filter. Är det ett dåligt filter eller?! Jag vet ju inte vilket som e bäst?!Men eftersom vissa som åker VM-rally har dessa kan det väll inte vara skit? |
|
själv har jag en JR filter o är jävligt nöjd med den. Ljuden e grym.. plus att bilen varvar nu riktigt bra. stor skillnad från förr. Bmw fanatiker |
|
|
Det jag hört (eller snarar läst) som inte är så bra med Pipercross är främst dammfiltreringen. Ska visst inte vara så rackarns bra jämfört med andra skumgummifilter. Effektmässigt skulle jag tro att de är lika bra som de andra. Läste ett test i Performance BMW för ett tag sen (sportfilter på en E30 325 på rullar). Kommer tyvärr ej ihåg om Piper var med. K&N gav iaf mest hk och RamAir lät bäst. Get in and sit down, shut up and hold on! ///M Power |
|
Andreas |
Vars säljer dom RamAir-filter? BMW ROCKS |
|
Vet tyvärr ej. Nån annan som vet? Get in and sit down, shut up and hold on! ///M Power |
|
Bumse-man |
är väl bara att söka på WWW:n för mej skulle det nog kännas bäst med ett K&N. |
|
Köp Idrottsbladet Motorsport. Där annonseras det mesta. Såg bla RamAir, men har glömt vilken firma det var... Get in and sit down, shut up and hold on! ///M Power |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.