|
|
|
|---|---|
|
...det går bra med en E32:a också: Länk -------------- Min E30: Länk | |
Espen |
Jovars! :) -Eppe- Born2XLR8 |
Bmw ludde |
fusk, blöt bana =) Nån som har sett den film då en japan driftar med en supra på bana ? fan va de ryker gött |
|
Hejsan. Var du också där "deejaywasp"??? Jag var där och lekte lite med en Toyota. =( MVH Morgan. |
|
|
Det torde väl vara Tiff Needell som lagt ribban i detta moment eller?? Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Inom "drifting" så är ju japanerna ljusår före alla andra. Det var ju trots allt dom som "uppfann" den sporten för ca 20 år sedan. Men vi försöker ju få den sporten hit också. Men folk är sega. MVH Morgan. |
|
|
Jag har sett den filmen med Supran som driftar och det ser helt för jävligt grymmt ut och vilket underbart ljud!!!!!!!!!! Gött att köra BMW BMWCS #05472 Länk |
|
| Carpimp: Nope, var inte där.. Hittade bilden på Zatzy | |
|
Okok. Jag vet att det kommer ett reportage på www.sportbilen.se snart. Så kommer det med lite i Motor Journalen i näst nästa nummer. =) Så hoppas vi på någon bild i bilsport. MVH Morgan. |
|
| Ni kommer få se på drifting i Sverige nästa år kan jag lova. :) | |
|
Det hoppas jag att vi får. Jag hoppas att denna vackra sport kommer till sverige på allvar snart. Det är ju hur fränt som helst. =) MVH Morgan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.